رپرتاژ اگهی

بهترین زمان شستشوی فرش از نظر بهترین قالیشویی ستارخان

بهترین زمان شستشوی فرش از نظر بهترین قالیشویی ستارخان
کدخبر : 44293

از نظر بهترین قالیشویی ستارخان، بهترین زمان شستشوی فرش در سال چه زمانی است؟ با ما همراه باشید تا با بهترین زمان شستشوی فرش آشنا شوید.

 

ما ایرانیان به نظافت اهمیت بسیار زیادی می دهیم. به همین خاطر، هر روزه از روش های مختلفی برای تمیز کردن خانه و گردگیری آن استفاده می کنیم. این روزها خانه های مسکونی بزرگ و حیاط دار، جای خود را به خانه های مسکونی کوچک داده اند. به همین خاطر، امکان شستشوی فرش در خانه وجود ندارد. اما آنقدر شستشوی فرش مهم است که حتما باید برای حفظ سلامتی و جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف، این کار را انجام دهید. اما آیا می دانید که بهترین زمان شستشوی فرش کی است؟ در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با بهترین زمان شستشوی فرش از نظر بهترین قالیشویی ستارخان آشنا کنیم.

 

بهترین زمان برای شستشوی فرش از جنبه های مختلف

زمانی که بحث شستشوی فرش می شود، بسیاری از افراد تصور می کنند که بهترین زمان برای شستشوی فرش و دادن قالی به بهترین قالیشویی ستارخان، فصل زمستان و آخرای سال است. البته منطق خاصی پشت این عقیده است. چرا که بسیاری از افراد دوست دارند در شب های عید و مراسم عید دیدنی، فرش های تمیز و پاکیزه ای داشته باشند. اما واقعیت این است که اگر بخواهیم به صورت علمی صحبت کنیم، بهترین زمان برای شستشوی فرش از جنبه های مختلفی قابل بررسی است. به هر حال در صورتی که شما هم قصد شستشوی فرش های خود را دارید، اما از بهترین زمان برای این کار مطلع نیستید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

پیک و شلوغی قالیشویی ستارخان

پیک و شلوغی قالیشویی ستارخان، یکی از مهم ترین معیارهای شما برای انتخاب بهترین زمان شستشوی فرش است. به خصوص اگر عجله داشته باشید و بخواهید که شستشوی فرش خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. به طور کلی، در روزهای پایانی سال همه افراد به دنبال شستشوی فرش و خانه تکانی هستند. در این زمان قالیشویی در ستارخان اوج شلوغی و کار خود را تجربه می کند.

شاید از نظر اینکه با شستشوی فرش در قالیشویی ستارخان در روزهای پایانی سال، احساس بهتری به شما دست می دهد، بهترین زمان برای شستشوی فرش همان اواخر اسفند باشد. اما این پیش بینی را داشته باشید که ممکن است فرش شما در زمان مناسب به شما تحویل داده نشود. حتی دیده شده است که افراد باید یک هفته الی 10 روز صبر کنند تا فرش ها شسته و به آن ها تحویل داده شود. این در حالی است که در زمان های غیرپیک، احتمالا فرش ها 2 الی 3 روزه تحویل داده خواهند شد.

0e7c47a5-3922-4525-9d7b-4b5bfb82aae2

بهترین زمان شستشوی فرش در سال

بهترین آب و هوا برای شستشوی قالی

قطعا یک آب و هوای شرجی و مرطوب، برای خشک شدن قالی ها ایده آل نیست. به همین خاطر، بسیاری از قالیشویی ها در ستارخان توصیه می کنند که افراد حتی الامکان کار شستشوی قالی های خود را در فصل تابستان و یا بهار انجام دهند. بهترین آب و هوا برای شستشوی قالی، آب و هوای گرم و خشک است. در این صورت رطوبت در فرش کاهش پیدا می کند و خیلی سریع تر از حد معمول خشک می شود.

روزهای پایانی سال مانند اسفند و بهمن نیز می توانند گزینه خوبی برای شستشوی قالی از جنبه های مختلف دیگر باشد. اما به هر حال چون در این روزها هوا هنوز خنک و سرد است و از طرفی رطوبت نیز در هوا وجود دارد، بهتر است که برای شستشوی قالی از روزهای دیگر سال کمک بگیرید.

بهترین زمان برای خالی کردن منزل از قالی

قالی و فرش به عنوان یکی از مهم ترین وسایل خانه به شمار می روند. این قالی ها به واسطه داشتن ظاهری مناسب، می توانند دکوراسیون منزل شما را زیباتر و شیک تر جلوه دهند. هر چقدر فرش ها تمیزتر و پاکیزه تر باشند، می توانند زیبایی خانه شما را بیشتر کنند. اما برای خالی کردن منزل از قالی باید به یک سری نکات توجه داشته باشید.

بهترین زمان برای خالی کردن منزل از قالی زمانی است که آب و هوای خانه متعادل باشد. به طور کلی، در روزهای سرد سال سرامیک ها و کفپوش های خانه سردتر از روزهای دیگر سال هستند. وجود فرش می تواند گرمای یک ساختمان را افزایش دهد. به همین خاطر، اگر فرش را از خانه خودتان حذف کنید، احتمالا شاهد کاهش دمای خانه و سرد شدن آن خواهید بود.

بهترین زمان برای خالی کردن منزل از قالی، فصل تابستان است. در این فصل هوای خانه کاملا گرم بوده و وجود یا عدم وجود فرش تاثیری بر روی دمای خانه ندارد. بنابراین، اگر به دنبال بهترین زمان شستشوی فرش هستید، می توانید فصل تابستان را انتخاب کنید.  

0d56f4b4-6da2-4384-b4a7-4e7aaf3bff99

بهترین آب و هوا برای شستشوی قالی

شرایط خانوادگی برای شستشوی قالی در قالیشویی ستارخان

شرایط خانوادگی شما یکی از مهم ترین معیارها برای شستشوی فرش در قالیشویی ستارخان است. ممکن است شما در فصل تابستان و یا بهار زمان کافی برای شستشوی فرش را نداشته باشید و یا به هر حال به دلیل شرایط خانوادگی خودتان ترجیح دهید که شستشوی فرش ها را در روزهای پایانی سال انجام دهید.

برخی از خانواده ها به دلیل داشتن بچه های کوچک، نمی توانند به راحتی فرش های منزل خودشان را تمیز نگه دارند. به همین خاطر، ترجیح می دهند که کار شستشوی فرش را در بهترین قالیشویی ستارخان در روزهای پایانی سال انجام دهند تا فرش های آن ها تمیز و پاکیزه بماند. بنابراین، قبل از اینکه بخواهید کار شستشوی فرش را انجام دهید، باید در مورد اینکه بر اساس شرایط خانوادگی شما، بهترین زمان برای شستشوی فرش کدام است، بیشتر فکر کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم که در مورد بهترین زمان شستشوی فرش از نظر بهترین قالیشویی ستارخان صحبت کنیم. به طور کلی، طبق توضیحات داده شده می توان جمع بندی که بهترین زمان شستشوی فرش 5 ماهه اول سال است؛ اما اگر شرایط این کار را ندارید، می توانید روزهای پایانی سال و یا حتی پاییز را برای شستشوی فرش های خودتان انتخاب کنید. مهم ترین موضوعی که باید در هنگام شستشوی فرش به آن توجه داشته باشید، انتخاب بهترین قالیشویی در ستارخان است تا هم فرش خود را سر موعد تحویل بگیرید و هم بتوانید از مزایای شستشوی فرش در موعد مقرر، بهره مند شوید. قالیشویی آذین، یکی از بهترین قالیشویی های ستارخان بوده که با کادری مجرب در حال خدمات رسانی به مردم عزیز می باشد.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه