ساخت کوچکترین ماشین لباس شویی جهان

ساخت کوچکترین ماشین لباس شویی جهان
کدخبر : 46351

یک شرکت ژاپنی ماین لباس شویی را طراحی و ساخته است که به کوچکترین ماشین لباس شویی قابل حمل جهان لقب گرفته است.

اگر دنبال ساده‌ترین راه برای شستن لباس‌های خود در حال حرکت می‌گردید این کیسه پلاستیکی زیپ دار شاید راه حلی مناسب برای نیاز شما باشد. کیسه لباس شویی "اَتَک زیرو" تقریبا در هر زمان و مکانی برای کاربران امکان شستن لباسهایشان را فراهم می‌کند.

بنا به گزارش Wonderfulengineering، این کیسه لباس شویی توسط شرکت ژاپنی کائو ساخته شده است. این کیسه یک کیسه زیپ دار ۵ لیتری است که کاربر برای شستن لباس فقط کافی است لباس خود را در داخل آن قرار داده، کمی مواد شوینده به آن اضافه کرده و بعد از پر کردن آب زیپ آن را ببندد. سپس باید کمی کیسه را تکان داد تا لباس‌ها خیس شوند. در ادامه کیسه را مانند روشی که با دست لباس شسته می‌شود کمی مالش دهید. در انتها شیر کوچک کنار کیسه را باز کرده و آب کثیف را بیرون بریزید. برای اطمینان از اینکه لباس‌ها کاملا تمیز شسته می‌شوند می توان چند بار این عمل را تکرار کرد.

ماشین لباس شویی

کیسه لباس شویی کائو اتک زیرو، شاید یک محصول ابتدایی به نظر برسد، اما آنچه باعث می‌شود تا متمایز و عالی باشد قابلیت آن در موقعیت‌های مختلف بویژه در زمانی که در سفر هستید. همچنین در زمان وقوع یک بلای طبیعی که برق در دسترس عموم نیست این کیسه لباس شویی بسیار کار راه انداز است. بنا به نظر افرادی که از کیسه لباس شویی اتک زیرو استفاده کرده اند این کیسه تا ۱۰ بار قابلیت شستن لباس را دارد./باشگاه خبرنگاران

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه