بازتاب حضور گسترده مردم ایران در جشن پیروزی انقلاب در رسانه های جهانی +عکس

بازتاب حضور گسترده مردم ایران در جشن پیروزی انقلاب در رسانه های جهانی  +عکس
کدخبر : 4934

حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، در رسانه‌های جهان بازتاب گسترده‌ای داشته است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حضور پرشور و گسترده مردم ایران در خیابان‌ها به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، بازتاب بین‌المللی داشته است.

شبکه‌ها و رسانه‌های مختلف جهان از جمله شبکه روسی اسپوتنیک، شبکه لبنانی المیادین، شبکه عراقی الاتجاه و شبکه یمنی المسیره در حال پخش زنده مراسم راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران هستند.

شبکه الاتجاه

خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی از برگزاری مراسم راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در تهران خبر داد.

بازتاب حضور گسترده مردم در جشن چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب+ تصاویر

 

المیادین: مرگ بر آمریکا، اصلی‌ترین شعار شرکت‌کنندگان در راهپیمایی

خبرنگار المیادین از تهران گزارش داد جمعیت زیادی در حال رفتن به سوی محل برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب هستند.

خبرنگار این شبکه افزود: شاهد آن هستیم که تظاهرکنندگان شعار‌های مختلفی را فریاد می‌زنند که امسال برجسته‌ترین شعار، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است. شرکت کنندگان در راهپیمایی در شعار‌های خود بر ادامه مقاومت و ایستادگی در برابر تحریم‌های آمریکا و پیگیری پیشرفت فناوری در ایران تاکید می‌کنند. ماکت‌هایی از موشک‌های ایران هم در راهپیمایی به نمایش گذاشته شده که نمادی از سلاح راهبردی این کشور است.

وی همچنین گفت: پرچم‌های فلسطین و عراق هم در کنار پرچم‌های ایران در دست شرکت کنندگان در راهپیمایی دیده می‌شود که تقویت وحدت را پس از عملیات ترور سردار قاسم سلیمانی نشان می‌دهد. حضور گسترده مردم، از صبح زود در خیابان‌های تهران، با وجود سرمای هوا قابل توجه بود. ملت ایران هر سال با حضور گسترده در این راهپیمایی، بر تجدید بیعت خود با انقلاب اسلامی تاکید می‌کند. ایران در چهار دهه گذشته، تحولات بزرگ و مختلفی را پشت سر گذاشته است.

بازتاب حضور گسترده مردم در جشن چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب+ تصاویر

خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در قم هم گفت: شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر قم هستیم. موضوع قابل توجه آن است که کودکان و افراد بسیار پیر و مسن هم در این راهپیمایی مشارکت دارند. شعارهای شرکت کنندگان در این راهپیمایی بر مخالفت با سیاست های آمریکا و رژیم اسرائیل متمرکز است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه