تجاوز جنسی پدر بی رحم به دختر زیبا با رضایت مادرش + جزئیات

تجاوز جنسی پدر بی رحم به دختر زیبا با رضایت مادرش + جزئیات
کدخبر : 5004

در حادثه‌ای تکان دهنده ، یک دختر 22 ساله هند ادعا کرد که با رضایت و همدستی مادرش سالها توسط پدر خود مورد تجاوز قرار می گرفت.

، در حادثه‌ای تکان دهنده ، یک دختر 22 ساله هند ادعا کرد که با رضایت و همدستی مادرش سالها توسط پدر خود مورد تجاوز قرار می گرفت.

 
 

این دختر که نامش فاش نشده  دیروز به اداره پلیس "لاک نو" رفت و از این راز هولناک پرده برداشت. او گفت: اولین بار وقتی تنها شش سال داشتم پدرم به من دست درازی کرد و پس از آن، این ماجرا بارها تکرار شد. آن زمان از ترس جانم به کسی حتی مادرم چیزی نمی گفتم از طرفی می ترسیدم مادرم با فهمیدن ماجرا خانه را ترک کند و وضع بدتر از این شود. اما دیگر خسته شدم، یک روز دل به دریا زدم و تصمیم گرفتم دست پدرم را برای مادرم رو کنم. برای همین تمام ماجرا را برای مادرم توضیح دادم.

 

عکس‌العمل مادرم همانند آب سردی بود که روی سرم ریخته باشند. او در کمال خونسردی گفت که از تمام این اتفاقات باخبر است و خودش به پدر اجازه این کار را داده است. تنها حمایتی که مادرم از من کرد این بود که پیشنهاد داد از قرصهای ضدبارداری استفاده کنم و مانع رفتارهای جنسی پدرم نشوم.

 

 

دختر هندی ادامه داد: سالها بود که به این رفتار کثیف پدرم عادت کرده و آن را به عنوان بخشی از سرنوشتم پذیرفته بودم تا اینکه اخیرا متوجه شدم او به خواهر کوچکترم هم نظر دارد و به اودست درازی می کند.

 

 

وقاحت پدرم تا آنجا پیش رفته بود که علاوه بر تجاوزهای مکرر، نامه و پیام های سکسی برایمان می نوشت. اما دیگر طاقت نیاوردم، دلم نمی‌خواست خواهر کوچکم به سرنوشت من دچار شود و بلاهایی که به سر من آمد او نیز تجربه کند. برای همین تصمیم گرفتم تمام ماجرا را برای پلیس بازگو کنم تا شاید ما را از دست این مرد شیطان صفت نجات دهند.

 

پس از اظهارات این دختر جوان، پلیس "لاک نو" پدر 44 ساله و همسر 42 ساله اش را دستگیر و زندانی کرد.

 

بخش هولناک ماجرا آنجا بود که در ادامه تحقیقات مشخص شد برادر 18 و 8 ساله این دو خواهر هندی و همچنین بسیاری از خویشاوندان آنان از ماجرای دست درازی پدر باخبر بودند اما هیچکس هیچگونه مخالفتی با آن نداشت. گفته می شود در حال حاضر تحقیقات پلیس هند درباره زوایای پنهان این ماجرا همچنان ادمه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه