مدارس شنبه 26 بهمن ماه تعطیل شد + جزئیات

مدارس شنبه 26 بهمن ماه تعطیل شد + جزئیات
کدخبر : 5062

در شبکه های اجتماعی شایعه شده است با توجه به بارش برف و باران در تهران و سایر استان ها احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه 26بهمن وجود دارد. / هنوز صحت و سقم این خبر تائید نشده است.

به گزارش خبرنگار رصداقتصادی : در شبکه های اجتماعی شایعه شده است با توجه به بارش برف و باران در تهران و سایر استان ها احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه 26 بهمن وجود دارد. / هنوز صحت و سقم این خبر تائید نشده است.

 

 


در صورتی که آموزش و پرورش مدارس هر شهری را تعطیل اعلام نماید در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.


 

 

 

تعطیلی برخی مدارس گیلان

 روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد:

 با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم سرمای هوا و  یخ بستن راهها و جاده ها، برخی از مدارس استان فردا "شنبه" تعطیل اعلام شده است.

مقطع پیش دبستانی و دبستان (نوبت صبح) مدارس شهر رشت و سنگر و تمامی مدارس جاده لاکان ، جاده جیرده و آقا سید شریف فردا "شنبه" تعطیل اعلام شده است.

مقطع پیش دبستانی و دبستان شهرستان آستانه اشرفیه و لاهیجان تعطیل است و متوسطه اول و متوسطه دوم با یک ساعت تاخیر و همه مدارس روستایی این دو شهر فردا تعطیل است.

مدارس مقطع پیش دبستانی و دبستان و تمامی مدارس روستایی شهرستان سیاهکل و تمامی مدارس رودسر، کلاچای، رحیم آباد، رودبنه، شفت، املش، دیلمان، اطاقور، کومله و عمارلو در همه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شده است.

مدیران و عوامل اجرایی مدارس موظفند ضمن حضور در واحدهای آموزشی و هماهنگی لازم با انجمن های اولیا و مربیان، نسبت به برف روبی سقف و پاکسازی حیاط مدارس اقدام کنند.

آموزش و پرورش صبح امروز جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که بر اساس مصوبه ستاد بحران و حوادث پیش بینی نشده استانداری گیلان همه مدارس استان روز شنبه ۲۶ بهمن باز است.

 

*جهت اطلاع دقیق تر از تعطیلی مدارس اینجا کلیک کنید ... 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه