ساعت جدید طرح ترافیک مشخص شد + جزئیات

ساعت جدید طرح ترافیک مشخص شد +  جزئیات
کدخبر : 5535

حجت جزئیات تصمیم شورای ترافیک برای کاهش زمان اجرای طرح‌های ترافیکی در پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران : یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در تشریح جزییات تصمیم‌گیری انجام شده برای کاهش زمان اجرای محدوده‌های ترافیکی در پایتخت گفت: با نظر شورای ترافیک تصمیم بر آن شد به مدت یک هفته ساعت اجرای طرح‌های ترافیکی در پایتخت از ساعت ۸ تا ۱۷ باشد.

 

حجت در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است این تصمیم در ادامه سال جاری نیز ادامه پیدا کند یا خیر بیان کرد: ما به شکل آزمایشی و در بازه زمانی یک هفته ساعت اجرای طرح‌های ترافیکی را کاهش دادیم و اگر شیوع ویروس کرونا ادامه پیدا کند این طرح تا انتهای سال جاری اجرا می‌شود.

 

وی گفت:در صورتی که ویروس کرونا کنترل شود اجرای طرح کاهش زمان اجرای طرح‌های ترافیکی در پایتخت تنها مختص به همین زمان یک هفته‌ای (از شنبه ۱۰ اسفند ماه تا انتهای هفته) خواهد بود.

 

 

او در پاسخ به این سوال که آیا میزان نرخ عوارض محدوده‌های ترافیکی نیز کاهش پیدا کرده است یا خیر، گفت: تعیین نرخ بر عهده شورای شهر است و شورای ترافیک نمی‌تواند در این باره تصمیم‌گیری کند و ما در این بازه زمانی یک هفته‌ای در اجرای طرح کاهش زمان محدوده‌های ترافیکی هیچ گونه تغییر قیمتی خواهیم داشت.

 

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: این تصمیم به منظور کنترل ویروس کرونا در پایتخت گرفته شده است تا از تراکم افراد در ناوگان حمل و نقل عمومی جلوگیری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه