پست معنادار دختر سردار سلیمانی در اینستاگرام درباره راز انگشتر پدرش + عکس

پست معنادار دختر سردار سلیمانی در اینستاگرام درباره راز انگشتر پدرش + عکس
کدخبر : 5724

زینب سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود، حکمت ماندگار شدن انگشتر عقیق پدرش بعد از شهادت را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران : با شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، یکی از تصاویری که از همان ساعات اولیه شهادت در فضای مجازی دست به دست چرخید، تصویری از دست این شهید والا مقام و انگشتری بود که به یادگار برای یک ملت باقی ماند. 

 

در وصف انگشتری سردار شهید قاسم سلیمانی ابیات و جملات بسیاری سرودند و به نگارش درآوردند، ابیاتی که اگر این نگین سرخ بر دستان سردار شهید اسلام نبود، شناسایی او را دشوار می‌کرد.

زینب سلیمانی دختر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود متنی در وصف پدرش منتشر کرده و بار دیگر با توصیف لحظات دلتنگی خود نوشت:

راز ماندگار شدن سردار سلیمانی چیست؟

 

"حکمت انگشترتان این بود که از تن پاره‌پاره‌تان، دستی که مانده را راحت‌تر بشناسیم. دستی که سال‌ها به سوی معبودتان دراز کردید، دست جانبازیتان که دست تمنایتان شده بود.

عقیق بر دست که نماد آرامش روح است و شما آن را به دست کردید، چون میدانستید قرار است به آرامشی ابدی رهایی یابید.
غم و غصه‌هایتان، دردهایتان از وجود مبارکتان رهانیده میشوند. معنی عقیق همین است که شما به راستی میدانستید کجا به دست کنید. به همان دستی که ماند تا یاد علمدار کربلا را دوباره زنده کند. در سرزمین عراق بر روی زمین افتاد تا علم و علمدار روحی تازه کند در دلها...

 

شما علمدار بودید بابا؛ علمدار حرم و کرامت و انسانیت.

بی سرو سامان و حیران و سرگردان به دنبال گوشه‌ای از شما بودیم که عقیقت به روح و جانم رسید این تمام سهم ما از شما بود...

اینکه چگونه انگشترتان را به دستم رساندید بماند بین من و شما ... قول میدم همانطور که خواستی علمدار خوبی برای علمت باشم حضرت پدر."

 

راز ماندگار شدن سردار سلیمانی چیست؟

گفتنی است؛ بامداد روز جمعه سیزدهم دی‌ماه، خودروی حامل فرماندهان جبهه مقاومت سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همرزمانشان مورد حمله تروریستی آمریکایی قرار گرفت و در فاصله‌ای چند کیلومتری با فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه