اخرین امار مبتلایان و فوت شدگان کرونایی دوشنبه 19 اسفند + جزئیات

اخرین امار مبتلایان و فوت شدگان کرونایی دوشنبه 19 اسفند + جزئیات
کدخبر : 5988

سخنگوی وزارت بهداشت موارد جدید بروز و فوتی ناشی از کروناویروس جدید در کشور را اعلام کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ایسنا: سخنگوی وزارت بهداشت موارد جدید بروز و فوتی ناشی از کروناویروس جدید در کشور را اعلام کرد.
 

 دکتر کیانوش جهانپور درتوضیح آخرین آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ گفت: بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی و از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز تعداد ۵۹۵ مورد جدید قطعی ابتلا به بیماری کووید-۱۹ ثبت و گزارش شده است. بر این اساس در مجموع تا کنون ۷هزار ۱۶۱ مورد قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده است.

 

جهت مشاهده امار واقعی مبتلایان و فوت شدگان کرونایی اینجا کلیک کنید ... 

 

وی همچنین درباره فوتی‌های این بیماری نیز گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۲۳۷ مورد رسید.

 

خبرداغ : احسان علیخانی | راز جنجالی ازدواج نکردن احسان علیخانی در عصر جدید فاش شد + عکس

 

سخنگوی وزارت بهداشت در عین حال تاکید کرد: خوشبختانه تا کنون ۲هزار و ۳۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

 

جهت مشاهده امار واقعی مبتلایان و فوت شدگان کرونایی اینجا کلیک کنید ... 

 

وی در توضیح آمار کلی این بیماری به تفکیک استان‌ها نیز گفت: در تهران ۱۹۴۵ نفر، در قم ۷۱۲ نفر، گیلان ۵۲۴ نفر، اصفهان ۶۰۱ نفر، البرز ۳۰۷ نفر، مازندران ۶۳۳ نفر، مرکزی ۳۸۹ نفر، قزوین ۲۴۷، سمنان ۲۲۰، گلستان ۱۷۵، خراسان رضوی ۱۸۳، فارس ۱۳۳، لرستان ۱۵۱، آذربایجان شرقی ۱۲۹، خوزستان ۷۳، یزد ۹۰، زنجان ۶۸، کردستان ۶۶، اردبیل ۷۲، کرمانشاه ۴۴، کرمان ۳۶، همدان ۶۰، سیستان و بلوچستان ۳۴، هرمزگان ۵۲، خراسان جنوبی ۳۷، خراسان شمالی ۳۴، چهارمحال و بختیاری ۲۶، ایلام ۳۱، آذربایجان غربی ۶۹، کهکیلویه و بویراحمد ۹ و بوشهر ۱۱ مورد بیماری کووید ۱۹ ثبت شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه