لیست افراد مشهور و مسئولانی که کرونا گرفتند منتشر شد + عکس

لیست افراد مشهور و مسئولانی که کرونا گرفتند منتشر شد + عکس
کدخبر : 6071

ویروس کرونا همه‌گیر شده و مسئولان و مقامات را هم بی‌نصیب نگذاشته است. تاکنون ۱۷ نفر از مقامات و مسئولان کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد پنج نفر دار فانی را وداع گفتند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از تجارت‌نیوز، ویروس کرونا همه‌گیر شده و مسئولان و مقامات را هم بی‌نصیب نگذاشته است.

 

به گفته سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، از ۱۰۰ نفر نماینده مجلس که تست کرونا داده‌اند تست پنج نفر از آنها مثبت بوده است. تاکنون محمود صادقی نماینده تهران در مجلس دهم، مجتبی ذوالنوری نماینده قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، معصومه آقاپور علیشاهی، نماینده شبستر در مجلس دهم، سکینه الماسی نماینده ماهشهر و منصوری نماینده ساوه اعلام کرده‌اند که مبتلا به کرونا هستند. البته مشخص نیست که این نماینده ها جزو ۱۰۰ نفری بوده‌اند که در مجلس تست داده‌اند یا خیر.

 

جهت اطلاع از اخبار واقعی و موثق درباره کرونا در ایران اینجا کلیک کنید ... 

 

سیدعلی آقازاده منتخب رشت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به کرونا مبتلا شده است.

 

ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت و دبیر ستاد ویژه مدیریت پیشگیری ویروس کرونا، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، مرتضی رحمان‌زاده شهردار منطقه ۱۳ تهران و محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از جمله مقاماتی هستند که به کرونا مبتلا شدند. رضا پورخانعلی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار نیز به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

 

حجت‌الاسلام سیدهادی خسروشاهی از چهره‌های برجسته حوزه علمیه قم نیز بر اثر ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت. همچنین مجتبی فاضلی، مسئول دفتر و مسئول اجرایی و مالی آیت‌الله موسی شبیری زنجانی، چند روز پیش به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد. سید محمد میرمحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نیز از دیگر مبتلایان ویروس کرونا بود که در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.

 

بیشتر بخوانید : داروهای ضد کرونا ساخت ایران در چه مرحله ای هستند ؟

 

 

فریدالدین حدادعادل پسر غلامعلی حدادعادل هم به ویروس کرونا دچار است و در قرنطینه به سر می‌برد. تست کرونای مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در دولت یازدهم نیز مثبت بود.

 

کرونایی شدن مسئولان از کجا آغاز شد؟

شهردار منطقه ۱۳ با کمی اختلاف‌ زمانی با دیگر مسئولان روز شنبه ۳ اسفند اولین فردی بود که ابتلای وی به ویروس کرونا خبرساز شد.

 

خبر ابتلای وی به این ویروس یک‌بار منتشر و تکذیب شد اما علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران تائید کرد که مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه ۱۳ تهران مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا است.

 

همان زمان سایت‌های خبری نوشتند که محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران گفته است به دلیل  بودن در کنار شهردار منطقه ۱۳ امروز تصمیم گرفتم از منزل بیرون نیایم همین موضوع عامل غیبت رئیس شورای شهر در جلسه روز چهارم اسفند ماه شد.

 

هاشمی در ارتباط با قرنطینه خودخواسته خود گفت: سه‌شنبه هفته گذشته جلسه شورایاران در منطقه ۱۳ تشکیل شد و علاوه بر من مسجد جامعی، میلانی از اعضای شورای شهر و برخی از همکاران روابط عمومی در این جلسه حضور یافتند.

 

البته ابتلای محسن هاشمی و برخی دیگر اعضای شورای شهر بعدها با آزمایش تست کرونا رد شد.

 

لازم به ذکر است صبح امروز مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه ۱۳  با انتشار خبری در رسانه‌ها به‌همراه گواهی پزشکی خود نتیجه آزمایش خود به ویروس کرونا را منفی اعلام کرد.

 

ایرج حریرچی قائم‌مقام وزیر بهداشت: مبتلا

 

ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت ایران و معاون قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا هم روز سه‌شنبه ششم اسفند ماه با انتشار ویدئویی از ابتلای خود به این ویروس خبر داد.

 

جهت اطلاع از اخبار واقعی و موثق درباره کرونا در ایران اینجا کلیک کنید ... 

 

وی در این ویدئو که به‌طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد، گفت که روز دوشنبه، پنجم اسفند، «تب» داشته و نتایج آزمایش وی در دوشنبه‌ شب، مثبت از آب درآمده است.

این در حالی است که وی در همان شب میهمان گفتگوی ویژه خبری در شبکه دو سیما بود.

 

محمود صادقی نماینده مجلس دهم: مبتلا

 

محمود صادقی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم هم در توئیتی که روز سه‌شنبه، ششم اسفند، منتشر شد با تأیید ابتلای خود به این ویروس نوشت: «چندان امیدی به ادامه حیات در این دنیا ندارم.»

 

مجتبی فاضلی؛ مسئول دفتر آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی: درگذشت

مجتبی فاضلی، مسئول دفتر آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی چهره دیگری بود که ابتلایش به کرونا و درگذشت وی در اثر این بیماری خبرساز شد.

بنا بر برخی گزارش‌ها به دنبال این اتفاق دفتر و بیت حضرت آیت‌الله‌العظمی شبیری مورد حفاظت بیشتر بهداشتی قرار گرفت.

 

سید هادی خسروشاهی محقق برجسته اسلامی: درگذشت

 

سید هادی خسروشاهی که از محققان و چهره‌های برجسته حوزه علمیه قم بوده و فعالیت‌های علمی و سیاسی مهمی از دوران پیش از انقلاب تا سال‌های اخیر در کارنامه خود داشت، به دلیل بیماری ناشی از ویروس کرونا در ۸۱ سالگی و در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.

 

محمدعلی رمضانی منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی: درگذشت 

 

 

محمدعلی رمضانی، منتخب مردم آستانه اشرفیه در استان گیلان برای حضور در مجلس یازدهم در اثر ابتلا به بیماری ناشی از ویروس کرونا فوت کرد.

رسانه‌ها هم زمان با اعلام نتایج انتخابات مجلس کشور خبر از مبتلا شدن وی به کووید-۱۹ داده بودند.

 

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس دهم: مبتلا

 

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس دهم و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس روز پنجشنبه هشتم اسفندماه با انتشار ویدئویی از مثبت شدن تست کرونای خود خبر داد.

 

 حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر سابق دادگستری: مبتلا

 

 

تست ⁧کرونای حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی⁩، وزیر سابق دادگستری هم مثبت اعلام و در بیمارستان ⁧مسیح دانشوری بستری شد.

 

معصومه آقاپور علیشاهی نماینده نماینده مجلس دهم: مبتلا

 

 

معصومه آقاپور علیشاهی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی دهم اسفند ماه با انتشار ویدئویی در فضای مجازی ضمن مثبت اعلام شدن تست کرونای خود از رئیس جمهور خواست تا زمان حل بحران کرونا مراکز آموزشی و دانشگاهی را تعطیل کند.

 

محمدرضا منصوری نماینده مجلس دهم: مبتلا

 

 

 نتیجه آزمایش کرونای محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس دهم شورای اسلامی هم مثبت اعلام شد.

 

جهت اطلاع از اخبار واقعی و موثق درباره کرونا در ایران اینجا کلیک کنید ... 

 

وی در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: مانند برخی مردم دیگر کشور تست کرونایم مثبت شده و با آن‌که این ویروس فراگیر است اما جای نگرانی نیست. ان‌شاءالله ملت ما بر کرونا غلبه خواهد کرد و این بیماری از کشور ما رخت بر بربندد.

بر اساس گزارش‌های به‌دست آمده، حال عمومی وی خوب است و در منزل دوره قرنطینه را سپری می‌کند.

 

 احمد تویسرکانی، رئیس سابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: درگذشت

 

 احمد تویسرکانی، رئیس سابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به‌دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

وی در گذشته سابقه بیماری قلبی نیز داشته است و اخیراً نیز در بیمارستان بستری بود.

یک منبع آگاه در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در گفتگو با آنا، علت فوت معاون سابق رئیس قوه قضائیه را ابتلا به بیماری کرونا اعلام کرد.

 

حسین شیخ الاسلام معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور وزیر امور خارجه: درگذشت

 

 

حسین شیخ الاسلام معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور وزیر امور خارجه به علت بیماری کرونا در گذشت.

 

شیخ‌ الاسلام از اعضای دانشجویان مسلمان پیرو خط امام بود که در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سفارت آمریکا را تسخیر کردند؛ وی نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در دورهٔ هفتم مجلس شورای اسلامی و همچنین سفیر سابق ایران در سوریه بوده‌ است.

 او در خرداد ۱۳۹۷ در حکمی به سمت معاونت امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب شد.

 

فاطمه رهبر، منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی: درگذشت

 

 

فاطمه رهبر، منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز شنبه ۱۷ اسفندماه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.

 

از معلمی تا نمایندگی مجلس؛

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم تهران بود و در مجلس هفتم و هشتم نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و در مجلس نهم سمت نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی و ریاست فراکسیون زنان و خانواده دوره نهم مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت.

 

جهت اطلاع از اخبار واقعی و موثق درباره کرونا در ایران اینجا کلیک کنید ... 

 

در سوابق اجرایی فاطمه رهبر، معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و مشاور قائم مقام ریاست سازمان صدا و سیما به چشم می‌خورد.

 

محمدرضا راه‌چمنی، نماینده ادوار مجلس و رئیس سازمان بهزیستی دوران اصلاحات: درگذشت

 

 

محمدرضا راه‌چمنی نماینده مردم حوزه انتخابیه سبزوار در دوره‌های دوم، سوم، چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی و ئیس سازمان بهزیستی دوران اصلاحات هم روز دوشنبه ۱۹ اسفند به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

 

این گزارش در حال تکمیل شدن است...

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه