قرنطینه | توئیت معنادار قالیباف خطاب به رییس جمهور + عکس

قرنطینه | توئیت معنادار قالیباف خطاب به رییس جمهور + عکس
کدخبر : 6955

محمدباقر قالیباف، نماینده منتخب تهران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار توئیتی از نحوه مقابله و مدیریت کرونا در کشور انتقاد کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از یک ماه از اعلام رسمی ورود کرونا بهکشورمان می‌گذرد. پس از شیوع کرونا در کشورمان وزارت بهداشت و دستگاه‌های مسئول تمهیداتی را برای کنترل این بیماری در کشور در نظر گرفتند. از جمله این تمهیدات درخواست شفاهی وزیر بهداشت از مردم برای ماندن در خانه و پرهیز از مسافرت‌های غیرضروری بود. درخواستی که با وجود آنکه از سوی حدود ۶۰ درصد هموطنان مورد اجابت قرار گرفت، اما متاسفانه با بی توجهی از سوی برخی از آنها موجب گسترش کرونا در کشور شد.

 

این در حالی بود که از روزهای نخست برخی از بزرگان سیاسی کشور خواستار قرنطینه شهر‌ها و دست کم شهر‌هایی که ابتلا شهروندان آن به کرونا در حال افزایش بود شده بودند. راهکاری که متاسفانه به آن اعتنایی نشد و موجبات گسترش کرونا در نقاط مختلف کشور را فراهم کرد. محمد باقر قالیباف با انتشار توئیتی با اشاره به این مسئله نوشت: «متأسفم که بخاطر آنکه به توصیۀ قبلی دلسوزان توجه نشد، مجبورم این موضوع را علنی بگویم: با خوش‌بینی و تعلل به هیچ عنوان کرونا کنترل نمی‌شود. با آنکه زمان از دست رفته، برای جلوگیری از تهدید بیشتر سلامت مردم، "فقط" یک راه داریم: قرنطینۀ شدید و اعمال محدودیت‌های سراسری و موقت.»

 

انتقاد قالیباف از نحوه مقابله با کرونا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه