تجاوز جنسی به بازیگر زن مشهور در هواپیما + عکس

تجاوز جنسی به بازیگر زن مشهور در هواپیما + عکس
کدخبر : 8261

بازیگر سابق بالیوودی که توسط یک مسافر در هواپیمای خصوصی مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود سرانجام پس از سه سال توانست فرد متجاوز را پای میز محاکمه بکشاند.

شمانیوز :  «زایرا واسیم» ستاره بالیوودی که به خاطر اعتقاد به تعالیم  اسلام، بازیگری را کنار گذاشته اخیرا از یک مسافر هندی به دلیل دست درازی به او در هواپیمای شخصی؛ شکایتی در اداره پلیس بمبئی ثبت کرد.
 

خبرداغ : توهین زشت امیر نوری به پرویز پرستویی در حمایت از سحرقریشی + فیلم

 

 

این بازیگر اهل کشمیر جزییات این اتفاق در پرواز دهلی-بمبئی در دسامبر سال 2017 را در رسانه های اجتماعی منتشر کرد:

 

تجاوز به بازیگر سابق بالیوود در هواپیما+عکس

 

 

" آن موقع فقط 17 سال داشتم و در یک هواپیمای خصوصی از دهلی به بمبئی می رفتم که مسافری میانسال در دو ساعت پرواز مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. این مرد از پشت پاهای خود را روی دسته صندلی من گذاشته و شانه و بدن من را لمس می کرد. تنها کاری که آن لحظه توانستم انجام دهم این بود که در آن نور کم، با گوشی موبایلم از کار زشت او فیلم بگیرم."

 

خبرداغ و جنجالی " تجاوز جنسی به زنان شوهردار به بهانه درمان نازایی + جزئیات

 

با ثبت شکایت این بازیگر، "ویکاس ساچدوا" مسافر 41 ساله به اتهام آزار و اذیت یک دختر زیر 18 سال، دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت. این مرد در بازجویی ها مدعی شد که "زایرا" در تمام طول سفر در خواب بوده و آنچه که می گوید توهم است.

 

"ویکاس" اما با دیدن تصاویر گرفته شده از لحظه تجاوز، توسط دوربین "زایرا" در هواپیما، به ناچار جرم خود را گردن گرفت و در دادگاه بمبئی به سه سال زندان و پرداخت 25 هزار و 500 روپیه جریمه نقدی محکوم شد.

 

گزارش شمانیوز می افزاید: "زایرا" بازیگر 19 ساله اهل کشمیر هند است که به دلیل بازی درخشانش در دو فیلم "دانگال" و "فوق‌ستاره مخفی" به عنوان یک ستاره در حال ظهور در سینمای هند مورد توجه قرار گرفت.

 

این بازیگر اما چندی پیش با انتشار پستی از دنیای بازیگری خداحافظی و اعلام کرد: بازیگری را کنار می گذارم چون بازی کردن در سینمای هند با دینم که اسلام هست تطابق و سازگاری ندارد و من دیگر نمی‌توانم برخلاف این اعتقادات عمل کنم.

 

با اینکه این تصمیم "زایرا" موجی از انتقاد را در فضای رسانه‌ای و هنری هند به دنبال داشت اما عده زیادی اعلام کردهند که  باید به تصمیم او احترام گذاشت.

 

گفتنی است بالیوود دارای تعداد زیادی ستاره‌های مسلمان است که از آن جمله می توان به «امیرخان»،«سلمان خان» و «شاهرخ خان» اشاره کرد.

 

WhatsApp Image 2020-01-16 at 11.07.09

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه