تجاوز جنسی فجیع به خواننده مشهور فاش شد + عکس

تجاوز جنسی فجیع به خواننده مشهور فاش شد + عکس
کدخبر : 8269

لیدی گاگا، خواننده مشهور آمریکایی در جدیدترین گفتگویش با "اپرا وینفری" تجاوز در 19 سالگی را دلیل بیماری خود طی این سالها دانست.

  لیدی گاگا خواننده 33 ساله آمریکایی و برنده جایزه گرمی نخستین بار در سال 2014 اعتراف کرد که در نوجوانی بارها توسط یک آهنگساز مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته است.

این خواننده مشهور به تازگی در برنامه ای با نام "چشم‌انداز ۲۰۲۰: زندگی شما زیر ذره‌بین" گفتگویی با اپرا وینفری انجام داده و در آن درباره سلامت روانی خود و مشکلاتی که پس از تجاوز برایش به وجود آمد به تفصیل شخن گفت:

 

111

 

" 19 ساله بودم و پر از آرزوهای بزرگ. برای رسیدن به موفقیت و شهرت از هیچ تلاشی دریغ نمیکردم تا آنکه یک اتفاق بد، آسیب بسیار بد روحی و جسمی برای من ایجاد کرد. در آن سال نحس یکی از آشنایان مرا مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد. آزارهای جنسی این مرد تمامی نداشت و او مدتها  در موقعیتهای مختلف به من تجاوز می کرد. این اتفاق تلخ آسیب روانی عمیقی برای من ایجاد کرد و به اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) دچار شدم. تا هفت سال از ماجرای دست درازی های آن آهنگساز با کسی حرف نزدم چون هنوز خودم با ان کنار نیامده بودم و یادآوری این اتفاقات حالم را بد می کرد.

 

111

 

متاسفانه این اتفاق کل زندگی‌ام را تحت تاثیر قرار داد و مرا تبدیل به آدم دیگری کرد. کم کم متوجه شدم که رفتارهای غیر طبیعی از خودم نشان می دهم. به تدریج نیزبه دردهای مزمن فیزیکی، فیبرومیالژیا، و حملات عصبی دچار شدم و حتی چندین بار به فکر خودکشی افتادم.

 

اما پس از این اتفاق من در مسیر شهرت قرار گرفتم و به ستاره مشهوری تبدیل شدم، طی این سالها تمام وقت خود را صرف برنامه ها و اجراهایم کردم و دیگر فرصتی برای فکر کردن به این ماجرای تلخ نداشتم. با اینحال آثار این تجاوز و تبعات آن همیشه با من مانده است و من همچنان از اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) رنج می برم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه