تجاوز گروهی به دانش اموز در زنگ تفریح فاش شد + جزئیات

تجاوز گروهی به دانش اموز در زنگ تفریح فاش شد + جزئیات
کدخبر : 8363

پدر این دانش آموز دختر به شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل گفت، چهار پسر در تجاوز به دخترش نقش داشتند و هر بار دو نفرشان بیرون از زیرزمین کشیک می‌دادند.

خبر فوری نوشت : اول مهرماه، در گزارشی هولناک از تجاوز گروهی ۴ دانش آموز پسر به دختری ۱۳ ساله در شهر نتیوت اسرائیل خبر داد که از سقوط آزاد اوضاع فرهنگی و اخلاقی در سرزمین های اشغالی حکایت دارد.

 
 

وکیل یکی از پسران تجاوز کننده پس از دستگیری این نوجوان، به هاآرتز گفت این پسر اتهام تجاوز را به کل رد کرده و می‌گوید اصلا این دختر را نمی‌شناسد.

 

خبرداغ : پرستو صالحی از دوست پسرش رونمایی کرد + فیلم

 
 

این وکیل اضافه کرد: او هیچ‌وقت آن دختر را ندیده است و هرگز به آنجایی که دختر می‌گوید به او تجاوز شده، نرفته است.

 

این اتفاق هولناک در حالی در اسرائیل صورت گرفته که دو سال پیش نیز سایت شبکه ۱۴ اسرائیل گزارش داد که ده ها دختر دانش آموز اسرائیلی شهادت داده اند در کلاس و یا حیاط مدرسه مورد تجاوز قرار گرفته اند.

 
 

بر اساس این گزارش دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمایی، با راه‌اندازی پویشی خواستار رسیدگی وزارت آموزش و پرورش به این معضل شدند.

 

 

نکته قابل تأمل این است که چنین حوادثی به طور کامل توسط رسانه های فارسی زبان خارج از کشور همچون بی‌بی‌سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا بایکوت شده و سخنی از وضعیت نامناسب فرهنگی و اجتماعی در غرب به میان نمی آید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه