تجاوز گروهی به مادر و دختر و اقدامی عجیب + عکس

تجاوز گروهی به مادر و دختر و اقدامی عجیب + عکس
کدخبر : 8431

۶ مرد به خاطر تجاوز وحشیانه یک مرد متاهل به خواهر ۲۰ ساله‌شان دست به انتقام هولناکی زدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، پلیس هندوستان ۶ مرد را به جرم تجاوز به یک مادر و دختر دستگیر کرد. بر اساس گزارش پلیس، شب گذشته اهالی روستایی در هند با صدای شیون و گریه دو زن با اداره پلیس تماس گرفتند و ماموران فورا به محل مخابره شده اعزام شدند.

 

تراشید موی سر مادر و دختر پس از تجاوز گروهی

ماموران و اهالی روستا زمانی که به خانه مورد نظر رسیدند با زنی ۵۰ ساله و دخترش در حالی که موهایشان تراشیده شده بود و برهنه در گوشه خانه افتاده بودند مواجه شدند. در بعضی از روستاییان هندی تراشیدن موی دختر و زن نشان از ناپاکی و بی عفت بودن آن‌ها است و به همین منظور زمانی که مردم با چهره آن‌ها مواجه شدند فهمیدند که رسوایی به بار آمده که این تراشیدن موی سر سزای اعمال آن‌ها بوده است.

 

خبرداغ : پرستو صالحی از دوست پسرش رونمایی کرد + فیلم

 

 

دو قربانی پس از مراجعه به بیمارستان و درمان به ماموران پلیس گفتند که شب گذشته در حال استراحت درخانه بودند که ناگهان ۶ مرد با شکستن در خانه وارد شدند و بدون توجه به ترس و وحشتشان آن‌ها را مورد ضرب و شتم و تجاوز گروهی قرار دادند و قبل از فرار با تراشیدن موی سر آن‌ها مدعی شدند که انتقام خود را از شکور- همسر و پدر قربانی- گرفتند. با اعتراف دو قربانی ماموران پلیس تحقیقات خود را برای پیدا کردن متهمان و شکور آغاز کردند.

 

انتقام شیطانی 6 برادر به خاطر بی عفت شدن خواهر 20 ساله شان / موهای دختر و همسر مرد بی رحم را تراشیدند !

 

تجاوز به خواهر ۲۰ ساله ۶ برادر

به گفته سخنگوی پلیس محلی با تلاش ماموران پلیس ۶ متجاوز شناسایی و دستگیر شدند. محکومان در بازجویی‌های خود اظهار داشتند که ۶ برادر هستند که چندی پیش متوجه شدند شکور به خواهر ۲۰ ساله شان تجاوز کرده و فرار کرده است و خواهر نگون بختشان برای نشان دادن این رسوایی مو‌های سرش را تراشیده و بعد خودکشی کرده است.

 

برادران با تحقیقات و پیگیری‌های طولانی پس از مرگ خواهرشان مسبب این جنایت را شناسایی کردند و فهمیدند نانوای محل دختربیچاره را به دام کشانده و متواری شده و آن‌ها برای انتقام از شکور تصمیم به دست درازی به ناموسش گرفتند. در حال حاضر تا تکمیل شدن پرونده و پیدا شدن شکور ۶ متهم به زندان منتقل شده تا به زودی جلسه دادگاهی شان برگزار شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه