تجاوز گروهی وحشتناک به سارا در خانه اش + جزئیات +18

تجاوز گروهی وحشتناک به سارا در خانه اش + جزئیات +18
کدخبر : 9211

دختری 14 ساله در کارولینا مورد تجاوز وحشیانه 6 برادر شیطان صفت قرار گرفت.

 تجاوز به دختر 14 ساله جنجالی شد . تجاوز جنسی به دختر 14 ساله در خانه اش حسابی خبر ساز شد . ماجرای تجاوز گروهی به سارا را در این بسته خبری بخوانید . دختری 14 ساله در کارولینا مورد تجاوز وحشیانه 6 برادر شیطان صفت قرار گرفت.

 

بر اساس گزارش پلیس، 6 برادر کـه بـه همراه والدینشان در کارولینای شمالی ساکن بودند متهم هستند کـه مدت 10 سال بـه دختربچه همسایه خود  تجاوز  کردند و این خبر زمانی به دست ماموران پلیس رسید که برادر بزرگتر به خاطر ناراحتی و عذاب وجدان  آزار و اذیت  های سارا به سراغ کشیش  کلیسا  رفت و با اعتراف به گناه خود و  خانواده  اش رسوا شد.

 

 

از هنگامی کـه خبر منتشر شده خانواده دختر از هرگونه دادن اطلاعاتی دراین خصوص بـه مقامات خودداری کرده و بـه دخترشان نیز اجازه صحبت نمی‌دهند.

 

خبرداغ : تجاوز فجیع به دختر همسایه به بهانه بازی کردن + جزئیات

 


 

درحال حاضر متهمان در بازداشت هستند تا جلسه دادگاهی شان به زودی برگزار شود.

 

/ منبع : رکنا 

 

 

پس از وقوع تجاوز خانگی چه باید کرد؟
وقوع یک تجاوز خانگی آثار سوء فراوانی دارد. از آثار عمیق روانی که گاه تا پایان عمر فرد را رها نمی کند تا فروپاشی خانواده ها اما برای این که این آثار کم شود چه باید کرد؟

اگر شما و یا یکی از اعضای خانواده تان جزء کسانی هستید از تجاوز خانگی آسیب دیده اید. نخستین و درست ترین کار ممکن را انجام دهید یعنی به روانشناس و مراجع قضائی مراجعه کنید. باور کنید هیچ مطلبی چه این مطلب و چه سایر موارد نمی تواند آنگونه که نیاز است به شما کمک کند.



وقوع یک تجاوز خانگی آثار سوء فراوانی دارد. از آثار عمیق روانی که گاه تا پایان عمر فرد را رها نمی کند تا فروپاشی خانواده ها اما برای این که این آثار کم شود چه باید کرد؟ چگونه می توان روح فردی را که مورد تجاوز قرار گرفته است التیام بخشید؟ آیا می توان به زندگی عادی برگشت؟ در ادامه برخی موارد را بر می شمارم.



نترسید و بیان کنید

اگر شما شاهد یک تجاوز خانگی و یا قربانی آن هستید از بیان کردن آن نترسید. آن را برای نزدیکانتان و برای مشاورانتان بیان کنید. به بهانه آبرو هیچوقت سکوت نکنید باور کنید که این بدترین انتخاب برای این اتفاقات است. همچنین اگر قربانی پیش شما آمده است صحبت های او را گوش کنید اما فراموش نکنید بهترین راهنما روانشناس است پس راه حل های عجیب ندهید. هیچوقت قربانی را با تجاوزگر اشتباه نگیرید و با گفتن جملاتی از این دست که تقصیر خودت هم بوده سعی نکنید شرایط را بهتر کنید. این جملات بیشتر از آنکه باعث رفع مشکل شوند باعث درونی شدن آثار سو در قربانی می شوند.



دور شوید

اگر فرزند شما از سوی کسی مورد تجاوز قرار گرفته است و یا احساس می کنید که چنین اتفاقی افتاده قربانی را از متجاوز جدا کنید. در داستان آن زن در لوئزیانا وی هنگامی که ناپدری اش در زندان بود جرات کرد و او را متهم به تجاوز کرد. پس این را در نظر بگیرید که با دور کردن قربانی از متجاوز و بردن او به خانه دوستان و آشنایان، در او احساس امنیت به وجود آورده اید. احساس امنیتی که بیان واقعه را برای او آسان می کند.



به مشاور مراجعه کنید

اجازه ندهید صحبت های دیگران مانع از مراجعه شما به مشاور و روانشناس بشود. در نظر بگیرید که مشکلات روانی سرماخوردگی نیستند که به خودی خود خوب شوند بلکه در صورت عدم درمان می توانند مشکلات عمیقی در آینده شما ایجاد کنند. کار، تحصیل، ازدواج، رابطه جنسی با همسر و حتی بچه دار شدن شما می تواند تحت تاثیر تجاوزی که در گذشته به شما شده است آسیب ببیند.



شکایت قضایی را فراموش نکنید

اجازه ندهید حرف مردم شما را ناراحت کند. میدانم حرف سختی است اما باور کنید که جوابی که شما از پیگیری قضایی می گیرید، هرگز از راههای دیگر نخواهید گرفت. بدانید که فرد متجاوز بیشتر از شما از دادگاه می ترسد. پس اجازه ندهید که حتی نزدیکترین متجاوزان مانند پدر، پدرخوانده، برادر و ... با حربه بی آبرویی شما را از شکایت بازدارند.



انتقام جواب کار نیست

باور کنید که انتقام جواب کار نیست اگر کسی از اطرافیانتان نزدیکان شما را مورد تجاوز قرار داده است؛ راه مقابله با آن انتقام نیست. در یک مورد عجیب خاطرم هست که در میانه دهه هفتاد فردی که پسرش از سوی همسایه مورد تجاوز قرار گرفته بود اقدام به تجاوز به پسر فرد متجاوز کرد. به همین داستان کوتاه نگاه کنید تا بدانید که انتقام جواب تجاوز نیست. آسیب روحی به یک نوجوان با آسیب روحی به نوجوانی دیگر پاسخ داده شده بود! آیا این مسئله مشکل نوجوان اول را حل کرد؟ نه واقعیت این است که این دست از انتقام ها فقط در جهت کاستن از حس خشمی است که فرد را در بر می گیرد و هیچ سودی ندارد. چه بسی که فرد انتقام گیرنده خود نیز پس از مدتی دچار عذاب وجدان بشود.
 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه