تجاوز جنسی فجیع به دو زن شوهر دار + عکس

تجاوز جنسی فجیع به دو زن شوهر دار + عکس
کدخبر : 9316

دو زن شوهردار افغان مورد تجاوز وحشیانه دو مامورپلیس قرار گرفتند.

امار تجاوز به زنان در افغانستان بسیار بالاست . تجاوز در افغانستان به امری عجیب و همه گیر تبدیل شده است . تجاوز به دو زن در افغانستان سر و صدای زیادی به پا کرد . ماموران پلیس یک پایگاه امنیتی در افغانستان دو زن شوهردار را مورد تجاوز قرار دادند.


پلیس در جریان شکایت این دو زن در شهر مرزی بین ایران و افغانستان زندگی می‌کنند خواستار مجازات متهمان شدند و در پی پیگیری فرمانده پلیس دو متهم دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفتند.
 
 
گفتنی است که این اولین باری نیست در افغانستان زنان و دختران جوان مورد تجاوز قرار می‌گیرند و تهاجمات جنسی صورت می‌گیرد و در پی وقوع این اتفاق مردم خواهان عدالت در این رابطه هستند.


همچنین دو فرمانده پلیس پایگاه برای تحقیقات بیشتر احضار شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند. / منبع : رویداد 24 
 
 
 
 

انگیزه ها

هیلز، یکی از روانشناسان محقق در مورد تجاوز، انگیزه متجاوزان را بخصوص در تجاوز به غریبه چنین برمی شمارد:

خشم: انگیزه این صدمه زدن جسمی و تجاوز کسب ارضای جنسی نیست، بلکه رنج و خشم ناشی از طرد شدن از طرف زنی است که قبلا با او رابطه داشته است.



قدرت: فرد متجاوز می خواهد زور و سلطه گری خود را نشان دهد.

دیگر آزاری: آزارگران جنسی اغلب علاوه بر تجاوز به قربانی او را شکنجه می دهند و با زورگویی و خشم به برانگیختگی جنسی می رسند.



گروه گرایی بزهکارانه: در این نوع تجاوز بزهکارانی که معمولا تعدادشان بیش از دو نفر است و در یک باند قرار دارند با حمله و تجاوز دسته جمعی به یک قربانی، پرخاشگری و میل جنسی خود را ارضا می کنند.



ارضای میل جنسی: اینگونه تجاوز یک اقدام تکانشی است، به این معنی که فرد متجاوز نمی تواند انگیزه جنسی بیدار شده خود را مهار کند.



انواع تجاوز جنسی

تجاوز افراد غریبه

در این نوع تجاوز، فرد توسط شخصی که آشنایی قبلی با او ندارد مورد تجاوز یا حمله جنسی قرار می گیرد.



تجاوز فرد آشنا (دوست صمیمی)

این اصطلاح در مواردی به کار می رود که متجاوز برای قربانی آشنا است. تجاوز ممکن است در نخستین دیدار یا پس از ماه ها آشنایی صورت گیرد. قربانیان این نوع تجاوز، علاوه بر نشان دادن علائم همه قربانیان تجاوز، خود را به دلیل ضعف انتخاب و برانگیختن متجاوز بیش از سایر قربانی ها سرزنش می کنند.



این نوع تجاوز هنگامی رخ می دهد که رابطه صمیمانه ای بین دو نفر برقرار می شود و مرد طرف مقابل را وادار به آمیزش کامل می کند. بررسی ها نشاندهنده این واقعیت است که بسیاری از جوانان در ایجاد تفکیک بین تجربه جنسی و تجاوز جنسی دچار مشکل اند و از حداقل آگاهی های علمی لازم درخصوص روابط جنسی برخوردار نیستند.

 

خبرداغ : نسیم ادبی تغییر جنسیت داد ! + عکس

 


موارد متعددی از بارداری در روابطی گزارش شده که طرفین هیچ اطلاعی از این امر نداشتند. با ناآگاهی و جهل نسبت به مسائل جنسی، برانگیخته شدن احساس گناه و شرم، محدودسازی فضای خانواده و فضاهای آموزشی و اجتماعی در ارائه معلومات لازم در این خصوص به بحرانی شدن پیامدهای این روابط کمک کرده است.
 

 

تجاوز جنسی چیست و چند نوع دارد؟

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه