تجاوز جنسی به زن جوان به بهانه ماساژ مجانی + عکس

تجاوز جنسی به زن جوان به بهانه ماساژ مجانی + عکس
کدخبر : 9350

مرد 48 ساله زنان و دختران جوان را به بهانه ماساژ به خانه می کشاند و مورد تجاوز قرار داد.

تجاوز در امریکا امار وحشتناکی دارد . تجاوز یک مرد به زنان حسابی جنجالی شده است . ماجرای این تجاوز را در ادامه بخوانید . ماساژور مرد 48 ساله اهل ایالت کانزاس به جرم تجاوز به زنان جوان دستگیر شد.

 

بر اساس گزارش پلیس، متهم زنان جوانی را که برای ماساژ در شبکه های مجازی شناسایی و به سراغ او می رفتند به بهانه ماساژ مجانی آن ها را مورد تجاوز قرار می داد و با تهدید به سکوت آن ها را نیز وادار به همخوابی های متعدد نیز می کرد.

 

با شکایت یکی از زنان به اداره پلیس مبنی بر ضرب و شتم وحشیانه هنگام رابطه جنسی با مرد ماساژور پلیس وارد ماجرا شده و با تحقیقات پلیسی متهم را دستگیر و پس از بازجویی متوجه چندین فقره تجاوز و آزار و اذیت جنسی زنان و دختران شد.

 

در حال حاضر با شکایت قربانیان به اداره پلیس و تشکیل پرونده مجرم به زندان منتقل شد تا به زودی مجازاتی برایش در نظر گرفته شود / رکنا 

 

 

 

عدم طرح شکایت در جرایم منافی عفت

بر اساس ماده ۱۰۲ قانون آیین دادرسی کیفری، انجام هرگونه تعقیب و تحقیق در جرایم منافی عفت ممنوع است و پرسش از هیچ فردی در این خصوص مجاز نیست، مگر در مواردی که جرم در مرئی و منظر عام واقع شده و یا دارای شاکی یا به عنف یا سازمان یافته باشد که در این‌صورت، تعقیب و تحقیق فقط در محدوده شکایت و یا اوضاع و احوال مشهود توسط مقام قضایی انجام می‌شود.

در تبصره‌ٔ ۱ همین ماده ذکر شده که در جرایم زنا و لواط و سایر جرایم منافی عفت اگر شاکی وجود نداشته باشد و متهم قصد اقرار داشته باشد، قاضی وی را توصیه به پوشاندن جرم و عدم اقرار می‌کند. در این جرایم اگر بزه دیده محجور (صغیر یا مجنون) باشد، ولی یا سرپرست قانونی او حق طرح شکایت دارد. بر این اساس، پیگیری جرایم منافی عفت نیاز به شکایت شاکی خصوصی دارد و تا زمانی که شاکی طرح شکایت نکند، این جرایم قابل پیگیری نیست.


نوع و شرایط ارتکاب این جرایم به نحوی است که امکان اطلاع مقام قضایی از آن‌ها بسیار محدود است و تا زمانی که طرح شکایت نشود یا افراد آگاه وقوع آن را اطلاع ندهند، یا مقام قضایی خود شاهد وقوع آن نباشد، آگاهی از آن مشکل است. جرایم منافی عفت معمولا دور از دید دیگران رخ می‌دهد و به همین علت آمار جرایم گزارش شده‌ای که مقام قضایی در جریان آن قرار می‌گیرد، با حجم واقعی ارتکاب این جرایم، قابل مقایسه نیست. بسیاری از جرایم منافی عفت به دلیل ترس بزه دیده از بزهکار و تمایل به حفظ آبرو، هیچ وقت کشف نمی‌شود و هیچ کس از آن آگاهی پیدا نمی‌کند. در نتیجه بزه دیده‌ای وجود دارد که حق او پایمال شده و بزهکاری که اگر چه مرتکب جرم شده، اما هیچ مجازاتی را تحمل نکرده است. در نتیجه اثر بازدارندگی مجازات نیز بر او بار نشده و او هیچ ترسی از ارتکاب مجدد جرم نخواهد داشت و ممکن است به راحتی به دفعات مرتکب همان جرم شود.
تأثیر اجرای مجازات

عدم شکایت بزه دیده باعث می‌شود در جامعه تفکری شکل بگیرد که افرادی که مورد هدف مرتکبان جرایم منافی عفت قرار می‌گیرند، به دلیل حفظ آبرو، سعی در پوشش جرم دارند و حتی ممکن است همان بزه دیده‌ٔ خاص به دلیل ترس از آبرو بار‌ها هدف بزهکار واحدی قرار بگیرد، امری که در مورد افراد نابالغ رایج است. عدم توانایی افراد نابالغ و عدم آموزش صحیح به آن‌ها در خصوص اینکه در موارد این چنینی چه واکنشی بروز بدهند تا در درجه‌ٔ اول هدف قرار نگیرند و اگر این اتفاق افتاد چطور از والدین خود کمک بخواهند، به پوشیده ماندن بسیاری از این جرایم کمک می‌کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه