تجاوز فجیع و خونین معلم به دانش اموز زیبا در کلاس + عکس+18

تجاوز فجیع و خونین معلم به دانش اموز زیبا در کلاس + عکس+18
کدخبر : 9359

معلم شیطان صفت دانش آموزانش را در کلاس درس مورد تجاوز قرار داد.

تجاوز عملی غیر قابل بخشش است . تجاوز به کودکان بسیار زننده است . تجاوز به کودکان در امریکا امار بالایی دارد .  دادگاه نیویورک معلم 62 ساله ای را به جرم تجاوز به دانش آموزان به حبس ابد محکوم کرد.

 

 

گزارش رسانه های خارجی در خصوص این جنایت حاکی از آن است که متهم هنگام تدریس قربانیان را وادار به رابطه  کرده و آن ها را از سن کم مورد تجاوز قرار داده است.

 

حتما بخوانید : تجاوز فجیع اقای کاندیدا به زن جوان فاش شد + عکس+18

 

 

پس از شکایت گروهی از قربانیان از این معلم بازنشسته پلیس در جریان قرار گرفت و پس از دستگیری تحقیقات خود را آغاز کرد.

 

پلیدی معلم شیطان صفت با دانش آموز در کلاس درس + عکس / امریکا

 

 

متهم در بازجویی اعتراف کرد که در زمان تدریس دانش آموزان را وادار به خواسته شوم خود می کرد و پس از بازنشستگی تاکنون با آن ها رابطه نداشته است اما شکایت قربانیان از دوران کودکی شان تاکنون موجب دستگیری وی شده است.

منبع : رکنا 

 

زنان قربانی آزارهای شیطانی چه باید کنند؟ + جزییات

کاوه راد، وکیل دادگستری گفت: پرونده های تجاوز در نظام کیفری ایران، از پیچیده‌ترین پرونده‌ها محسوب می‌شود. علت عمده‌ی آن هم از بین رفتن مدارک و آثار جرم توسط قربانی در همان ساعات اولیه است.

    
 
زنان قربانی آزارهای شیطانی چه باید کنند؟ + جزییات

 

 

یکی از مشکلات در تجاوز جنسی اثبات این جرم است. کاوه راد، وکیل دادگستری در این مورد توضیحاتی داده و تاکید کرد: در این هفت بند توضیح داده‌ام که مهمترین اقدامات، برای جمع‌آوری مدارک کافی بلافاصله پس از وقوع جرم چیست:

 

یک: در صورت وقوع تجاوز، بلافاصله محل امنی بیابید. با مطمئن‌ترین شخص زندگی خود تماس بگیرید و از او بخواهید برای ساعت‌های پس از وقوع بزه کنار شما بماند. رفتار هیجانیِ لحظه‌های بعد از وقوع تجاوز، عمده‌ترین عامل از بین بردن مدارک است.

 

دو: قبل از معاینه کامل توسط پزشک قانونی، مدارک تجاوز را از بین نبرید.حمام نروید و دندانهای خود را مسواک نزنید. لباس‌های خود را با دقت در بیاورید و در پلاستیک تمیز و در بسته‌ نگه‌داری کنید. تمام جزئیات به ویژه زمان‌ها، مکان وقوع و جزئیات صحنه تجاوز را یادداشت کنید.

 

سه: در تجاوز سفید، میان متجاوز و قربانی، رابطه آشنایی وجود دارد.اسامی همه افرادی که به نوعی شاهد ملاقات شما بوده‌اند را بخاطر بیاورید. اگر مدت کوتاهی قبل از وقوع تجاوز در مکانی غذا خورده‌اید، به سینما رفته‌اید و یا از فروشگاهی خرید کرده‌اید، نام و آدرس آن را در جایی بنویسید.

 

چهار: اگر گمان می‌کنید به شما داروی خواب‌آور یا مواد مخدر یا الکل داده شده است بخواهید از شما آزمایش خون و ادرار گرفته شود. با در جریان گذاشتن پزشک، از او بخواهید ضمن بررسی دقیق میزان جراحات، خطر بیماری‌های مقاربتی و حاملگی ناخواسته را در نظر بگیرد.

 

پنج: تصویر، صوت و تمامی مدارک الکترونیک از جمله تماس، پیامک و شبکه‌های اجتماعی از جمله دلایل اثبات ادعای شما محسوب می‌شوند. بنابراین کلیه گفتگوها، پیامهای تهدید و اخاذی احتمالی بعدی را با دقت جمع‌آوری و در چند نسخه کپی و نگه‌داری کنید.

 

شش: در صورت تمایل می‌توانید در مراجعه نخست به کلانتری، از افسر ارشد، تقاضا کنید طرح موضوع در کلانتری توسط افسر زن و با حفظ محرمانگی صورت گیرد. کلیه واحدهای کلانتری و پلیس آگاهی، موظفند از نیروی پلیس زن برای ارائه خدمات انتطامی به بانوان، استفاده کنند.

 

هفت: مرتکبان تجاوز عموماً دارای ویژگی‌های شخصیتی مشترکی هستند: مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی پائین، برانگیختگی هیجانی، فرار از مسئولیت، علاقه به خشونت و بدرفتاری با حیوانات، سابقه خشونت و تحقیر افراد زیردست و کارمندان و رفتارهای پرخطر در هنگام مصرف مواد مخدر و الکل.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه