تجاوز وحشیانه مدیر مذهبی مدرسه به دانش اموز

تجاوز وحشیانه مدیر مذهبی مدرسه به دانش اموز
کدخبر : 9550

مدیر یک مدرسه فوق‌مذهبی دختران یهودی در ملبورن، که به دلیل اتهام ۷۴ مورد تجاوز جنسی به دانش‌آموزان، به اسرائیل گریخته و تحت تعقیب پلیس استرالیا بود به زودی برای محاکمه به این کشور بازگردانده می‌شود.

تجاوز در استرالیا امار پایینی دارد . تجاوز یک مدیر مدرسه به دانش اموزان تیتر یک اخبار این کشور شد . ماجرای این تجاوز جنجالی را در ادامه می خوانید . تجاوز مدیر هوسباز زندگی دانش اموزان را تباه کرد .
 
 
 
 
رسیدگی به پرونده جنجالی "مالکا لیفر" مدیر سابق مدرسه فوق مذهبی "اداس اسرائیل" در ملبورن، در سال 2007 پس از آن در دستور کار پلیس استرالیا قرار گرفت که یک زن اسرائیلی به نام "داسی الریچ" به دلیل کابوسهای شبانه با یک روانپزشک مشاوره کرد. دکتر پس از گفتگو با این زن فهمید که تمام کابوسها و اضطرابهای این زن ریشه در آزارهای جنسی او در دوران دبیرستان توسط یک مدیر مدرسه به نام "مالکا لیفر" دارد.
 
 
 

t0jbpMMrInia

 

پزشک درمانگر  "داسی"، همان سال از طریق یک روانشناس در ملبورن، پیگیر ماجرا شد و پس از یکسال تحقیق ، مشخص شد که هفت دانش آموز دیگر این مدرسه نیز قربانی هوسبازی "لیفر" شده‌اند. وقتی مسولان مدرسه یهودی در این باره از "لیفر" توضیح خواستند او منکر همه اتهامات شد، اما مدیر سابق مدرسه،  پیش از آنکه پلیس در جریان ماجرا قرار بگیرد همان شب مخفیانه از استرالیا به اسرائیل گریخت.

 

با درخواست و پیگیریهای پلیس استرالیا مبنی بر استرداد این مدیر هوسباز به کشور،سرانجام  "لیفر" در سال 2014 تحت بازداشت خانگی قرار گرفت اما دو سال بعد  دادگاه صهیونیستی  حکم بازداشت این زن را به دلیل نداشتن صلاحیت عقلی لغو کرد و در نتیجه موضوع استرداد وی به استرالیا و محاکمه اش منتفی شد.

 

منبع : رکنا 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه