صحنه قتل فجیع رومینا توسط پدرش + فیلم و عکس

 صحنه قتل فجیع رومینا توسط پدرش + فیلم و عکس
کدخبر : 9608

مینا اشرفی ​دختری ۱۳ ساله در تالش توسط پدر بی رحم خود در خواب به طرز فجیعی به قتل رسید. انگیزه این پدر از قتل فجیع دخترش با داس ناموسی بوده است.

    رومینا دختر 13 ساله تالشی که به دست پدرش کشته شد . رومینا به علت عجیبی به دست پدرش به قتل رسید . رومینا بخاطر اشنایی با یک پسر توسط پدرش سربریده شد . ماجرای قتل فجیع رومینا را در ادامه می خوانید : 

 

 

جنایت ناموسی در تالش پدر بی رحم سر رومینا دختر ۱4 ساله اش را بُرید!

 

داسی که رومینا با آن به قتا رسید

 

 

رومینا اشرفی تالش را سیاهپوش کرد

دختر 14 ساله که دلباخته یکی از همشهریانش در تالش شده بعد از فرار با پسر مورد علاقه اش دستگیر و به خانواده اش تحویل داده می شود اما او در خواب توسط پدر بی رحمش با داس سربریده می شود و بی دفاع به جای لباس عروس کفن پوش شده است.‌یک قتل ناموسی، جریان خبری کشور را تحت تاثیر قرار داده،عصر ۱ خرداد ۱۳۹۹ کانال های محلی تالش از یک قتل فجیع ناموسی خبر دادند. دختری ۱۳ ساله در سفید سنگان لمیر از بخش حویق به دست پدرش در خواب سر بریده شد. قاتل پس از ارتکاب جرم به قتل دخترش اعتراف کرد و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 


حتما بخوانید : رومینا | فیلم دیده نشده از محل سربریده شدن رومینا + عکس


 

رومینا اشرفی عاشق بهمن 30 ساله بود!

رومینا اشرفی متولد ۱۳۸۵ در بخش حویق از شهرستان تالش،دلباخته یکی از پسرهای همشهری خود به نام بهمن 30 ساله شده بود، به گفته محلی ها مخالفت های شدید پدر دختر با ازدواج این دو به دلیل تفاوت های فرهنگی، آنها را به فکر فرار از منزل وا داشت.

 

 

 

قتل فجیع رومینا اشرفی در خواب

اما پیگیری های خانواده ها به دستگیری آنها توسط پلیس منجر می شود . به گفته افراد محلی رومینا به دلیل حفظ امنیت جانی خود و آشنایی با خلقیات پدرش تمایل به بازگشت به خانه نداشته اما به ناچار و طبق قوانین به پدر خانواده تحویل داده می شود.

 

*روز  قتل رومینا اشرفی

 پس از بازگشت رومینا به خانه، جو حاکم بر خانه نه تنها آرام نمی گیرد بلکه اختلافات و تحریکات خانوادگی بالا گرفته و آتش خشم پدر شعله ور تر می شود تا جایی که پدر در روز یک خرداد با خلوت کردن خانه و در حالیکه مادر رومینا در حمام لباس می شست ، گردن رومینای ۱۴ ساله را با استفاده از داس درحالی که او در خواب بود به طرز فجیعی از تن جدا می کند.

 

 

ویدیوی دیده نشده و +18 از رومینا اشرفی هنگام قتل را در اینجا ببینید ... 

 

 

 

همسایه های رومینا اشرفی چه گفتند؟!

همسایه های رومینا اشرفی ادعا کردندپدر بعد از ارتکاب جرم با در دست داشتن داس از خانه خارج شده و به قتل دخترش اعتراف می کند و توسط پلیس بازداشت و به مراجع قضایی سپرده می شود.

 

مجازات 3 تا 10 سال زندان برای پدر رومینا اشرفی

مطابق با ماده ۲۲۰ قانون مجازات اسلامی پدر در جایگاه ولی دم در قتل فرزند قصاص نمی شود بلکه قصاص تبدیل به دیه و تعزیر می شود. هرچند هنوز باید منتظر مراحل قضائی آن باشیم.

در هر صورت قتل رومینا با واکنش های مختلفی از سوی اهالی منطقه این دختر نوجوان و افکار عمومی مواجه شده است. بواقع اینگونه موارد از جمله جرائمی است که قلب افکار عمومی را در سینه می فشارد و شاید لازم است تا مجلس و قانون برای جلوگیری از تکرار این موارد تدابیر شدیدتری را اتخاذ نمایند

در این فیلم دیده می شود که مردم زیادی جلوی خانه پدری رومینا جمع شده اند و ماشین پزشکی قانونی در حضور پلیس جسد رومینا اشرفی را خارج می کند.

اوایل خرداد ماه امسال ماجرای قتل هولناک دختر 13 ساله ای به پلیس مخابره شد و بررسی ها ابتدایی نشان از آن داشت که دختر نوجوان به دست پدرش با ضربات داس به گردنش به قتل رسیده است.

 

قتل ناموسی

شنیده ها از اهالی محله سفید سنگان لمیر بخش حویق شهرستان تالش نشان از آن داشت که این دختر دلباخته یک پسر شده و با توجه به مخالفت های خانواده اش نسبت به ازدواج با این پسر از خانه فرار کرده و که خیلی زود رومینا و پسر همراهش دستگیر می شود.

در اظهارات ابتدایی عنوان شده بود که رومینا 13 ساله اعلام کرده امنیت جانی ندارد و علاقه ای به بازگشت به خانه نداشته اما طبق قوانین این دختر نوجوان تحویل خانواده اش شد تا اینکه رومینا داخل خانه خواب بوده و با توجه به اینکه مادر خانواده نیز از خانه خارج شده بود پدر عصبانی با داس دست به قتل دخترش زده و با همان داس خونی از خانه خارج شده و از قتل دخترش به اهالی محله خبر داده است.

 

رومینا اشرفی

 

تحقیقات قضایی و پلیسی

تجسس های پلیسی و قضایی نشان از آن دارد که رومینا 13 ساله به یک جوان 35 ساله علاقه داشته است و برای رسیدن به این جوان همراه وی پا به فرار می گذارد.

خانواده رومینا با اطلاع از ناپدید شدن دخترشان با مراجعه به پلیس از ربوده شدن دخترشان به دست پسر جوان خبر دادند که خیلی زود تحقیقات پلیسی آغاز شد و پسر 35 ساله همراه رومینا دستگیر شدند.

خانواده رومینا با حضور در اداره پلیس آغوش گرمشان را برای دخترشان باز کردند و پدر و مادر نگران با در آغوش گرفتن فرزندشان و بدون اینکه دختر 13 ساله مخالفتی کند همراه خانواده اش به خانه باز می گردد و پسر جوان نیز برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

قتل رومینا در نبود مادر

پدر رومینا که خشم خود را از رفتار دخترش پنهان نگه داشته بوده به دنبال فرصت برای خالی کردن عصبانیت خودش داشته است تا اینکه مادر رومینا به حمام می رود و دختر 13 ساله نیز در حال استراحت بوده که پدر رومینا با در دست داشتن یک داس به بالای سر دخترش رفته و با ضربات محکم به گردن دخترش به زندگی او پایان داد.

بنا به این گزارش، پدر رومینا پس از قتل نیز دستگیر شد و تحقیقات برای بررسی های بیشتر ادامه دارد

 

منبع : رکنا 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه