نبش قبر رومینا توسط بهمن جنجالی شد + فیلم

نبش قبر رومینا توسط بهمن جنجالی شد + فیلم
کدخبر : 9693

ماجرای نبش قبر رومینا توسط بهمن را در این صفحه برای اولین بار ببینید .

رومینا دختری که قربانی تعصبات پدرش شد . هر روز اخبار و مصاحبه های جدیدی از خانواده رومینا و چگونگی مرگش بیرون می اید . رومینا در 13 سالگی توسط پدرش به قتل رسید .  اما جرم رومینا عشق به پسری بود که اختلاف سنی زیادی با او داشت . 

 

 

 لالایی روستاییان برای دختر 13 ساله تالشی     

 

 روستای سفید سنگان تالش به غم نشسته است! همه سوگوار  دختر 13 ساله  تالشی هستند که مرگش باورکردنی نیست!

 
 

عکس قبر رومینا اشرفی

 

اولین خبر بازداشت بهمن خاوری

 رومینا اشرفی دختری که با بهمن خاوری فرار کرده بود به دست پدرش و با بریده شدن سرش با  داس  به قتل رسید.

پدر رومینا اشرفی  پس از آن که دخترش را از کلانتری تحویل گرفته و به خانه می آید سر رومینا را با داس می برد.
 
 
 

خبرداغ : تجاوز فجیع به زن جوان به بهانه فال با همدستی همسرش + عکس

 

 

بهمن خاوری  پسری که رومینا به خاطر فرار با او به قتل رسیده است یکبار بازداشت شد و چون رومینا گفته بود با پای خود به خانه خواهر بهمن رفته است و آدم ربایی ای درکار نبود آزاد شد تا اینگه دیشب پلیس باز به سراغش رفت و برای تحقیقات دوباره او را بازداشت کرد.

 

آخرین مصاحبه  دوست پسر  رومینا اشرفی

بهمن خاوری قبل از بازداشت دیشب  در مصاحبه ای اعلام کرد: «رومینا به من گفته بود که بابام اذیتم می کند بیا من را با خودت ببر وگرنه خودم را می کشم.» اما چند دقیقه بعد می گوید: «دختره به من گفته بود که پدرم به من مرگ موش و طناب داده بود و گفته بخور و خودت را دار بزن ولی با این پسر نرو!»

 

دیشب بهمن خاوری برای ارائه پاره ای از توضیحات توسط پلیس بازداشت شد.

 

بهمن خاوری

 

رومینا اشرفی  به پلیس اعلام می کند پدرم من را می کشد. اما این حرفش مورد توجه قرار نمی گیرد و بالاخره پدر طبق گفته رومینا سرش را با داس بریده و به قتل می رساند. بعد از یک هفته  بهمن خاوری  دوباره بازداشت شد.

 

رومینا اشرفی

 

گفته می شد علت بازداشت بهمن خاوری، اغفال یک دختر 13ساله است اما تحقیقات میدانی خبرنگار اعزامی رکنا نشان می دهد که بعد از قتل رومینا اشرفی چند صفحه فیک باز شد و عکس و فیلم های خصوصی رومینا اشرفی و بهمن خاوری در این صفحات به نمایش درآمد . بهمن خاوری با این اتهام مبنی بر اینکه او عکس های خصوصی رومینا اشرفی  را انتشار داده است بازداشت شده است.

 

عکس قبر رومینا اشرفی

 

بالای سر قبر رومینا اشرفی

به گزارش خبرنگاران اعزامی رکنا، دیگر کسی نیست که از خبر قتل رومینا به دست پدرش مطلع نباشد. قتلی که به قلب بسیاری چنگ کشید و احساسات جامعه را جریحه دار کرد. روستای سفیدسنگان سیاهپوش این دختر 13ساله شد. مردم روستا متاثر و ناراحت از این قتل هستند و هر از چند گاه به  رومینا اشرفی  سر می زنند تا در قبرستان سرسبزشان تنها نباشد. با یکی از هم محله ای های رومینا که سر مزارش ایستاده بود به گفتگو پرداختیم که از نظرتان می گذرد.

 

بهمن خاوری می گوید رومینا اشرفی زنم بود

از زمان قتل رومینا از  بهمن خاوری  خبری هست؟

بله. پسره دوباره هم آمده سرخاکش. من ندیدم اما می گفتند پسره آمده و گفته من خیلی خیلی دوستش دارم. درش می آورم... گفته زنم بود.

 

گفته رومینا را در می آورم بعد چه کار کند؟

در می آورم و می برم محله خودمان خاک می کنم. این برای من بوده درست است که سن مان فرق داشت، من عاشقش بودم. این ها را گفته است. بچه محل است غریبه که نیست.

 

بهمن خاوری دختری را از آستارا آورده بود

پسر را می شناسید؟

بله.

 

چه کاره است؟

باشگاه می رفت ! اینجا همه بیکارند. پدرش کشاورزی دارد خودش هم سر کار می رفت اما نمی دانم چه کاره است. باشگاه بدنسازی می رفت پسره. می گفتند قبلا هم یک دختر را فراری داده بود.

 

اسم دختره چه بود؟

اما اسم دختر را نمی دانم چون بچه محله ما نبود. از آستارا فراری داده بود.

 

یعنی سابقه داشته است؟

اینطور می گفتند. می گفتند پسره نمی تواند زن نگه دارد و پدر این بیچاره ( رومینا اشرفی ) گفته: «من به او دختر نمی دهم. این خودش را نمی تواند نگه دارد من چطور دخترم را به او بدهم؟ من دخترم را می گیرم، یکسال هم شده و دخترم را می کشم. همه این حرفها را شنیده اند.

 

مرد سری از روی تاسف تکان می دهد و می گوید: بیچاره 14 ساله مرد. به

سالگی هم نرسید. 13 سال و 6ماهه بود. مردم می گویند...

 

واکنش رضا صادقی به قتل "رومینا اشرفی" +عکس

رضا صادقی عکسی از خانواده 4 نفره خود در واکنش به قتل "رومینا اشرفی"در صفحه اینستاگرام منتشر کرد.

     
واکنش رضا صادقی به قتل "رومینا اشرفی" +عکس

 

  رضا صادقی  خواننده مطرح کشورمان، به دنبال عکسی از طبیعت گردی خود به همراه خانواده اش در  اینستاگرام  منتشر کرد و در حالی که دخترانش را در این عکس در آغوش گرفته است در واکنش به قتل " رومینا اشرفی " دختری که توسط پدرش سربریده شد در صفحه  اینستاگرامش  نوشت: " حتی اگر نیمه سوخته از جهنمی شیطانی هم بیرون آمدی باز هم به آعوش امن من برگرد دخترم"

 

رضا صادقی

 

رضا صادقی ، متولد ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در بندرعباس و  خواننده  موسیقی پاپ، آهنگساز و ترانه‌سرا است.

رضا صادقی  در بیشتر آثارش، ترانه‌سرایی و آهنگ‌سازی به عهده خودش بوده‌است، و در اشعار بندری‌اش از سروده‌های ابراهیم منصفی و محمدعلی قویدل استفاده کرده‌است.

اصالت  این خواننده محبوب از دهستان کریان از توابع شهرستان میناب در استان هرمزگان است.

 

رضا صادقی

 

 

در قتل رومینا اشرفی چه کسانی شریک پدرش هستند؟ + جزییات

رومینا اشرفی اتفاق تلخ امروزهای ایران است شاید فقر و گرسنگی را بشود تحمل کرد اما فقر فرهنگی تاوان سنگینی دارد که جامعه را به ناکجا آباد می کشاند.

     
در قتل رومینا اشرفی چه کسانی شریک پدرش هستند؟ + جزییات
 
 

روز یکم خرداد ماه در روستای سفید سنگان بخش حویق  پدر تالشی  رومینا اشرفی را که بخاطر عشق به پسری 30 ساله از خانه فرار کرده بود بعد از بازگرداندن به خانه با داس سر برید.

 

حجت‌الاسلام سرلک می گوید: رفتار غیرتمندانه رفتار بسیار دقیق است و دارای حدود و شرایطی است که اگر رعایت شود، حد و کمال را محقق می‌کند و در غیر این صورت با بنزین به سراغ خاموش کردن آتش رفته‌ایم.

 

غیرت اگر براساس اعتدال و حکم عقل باشد، بخشی از کمال و رشد انسان است، اما اگر عقلانی نباشد، جزو رذایل به حساب خواهد آمد.

در این شکی نیست که  پدر رومینا ، جنایتی بزرگ مرتکب شده است و قتل این دختر با هیچ دلیلی قابل توجیه نیست.



برخی این اتفاق را دستمایه‌ای برای حمله به اصل غیرت‌ورزی قرار داده‌اند و به دنبال تجویز نوعی اباحه‌گری و بی‌دروپیکری در روابط دخترها و پسر‌ها هستند.



افرادی که افراط می‌کنند و یا در غیرت تفریط دارند، دو لبه قیچی هستند که حقیقت و غیرت واقعی را ذبح می‌کنند.



کسانی که زمینه روابط آزاد میان دختران و پسران را ایجاد کردند و این روابط را عادی جلوه دادند و می‌دهند، شرکای جرم قاتل رومینا هستند.



کسانی که پدر رومینا را تحریک کردند و به او غیرت افراطی تزریق کردند، آن‌‌ها هم شرکای جرم‌ پدر داس‌کش و ظالم رومینا هستند. / رکنا 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه