تجاوز به زینب جلوی چشم پدرش + عکس

تجاوز به زینب جلوی چشم پدرش + عکس
کدخبر : 9798

دراین تجاوز گروهی به دختر 18 ساله در جلوی چشم پدرش 4 مرد شیطان صفت حضور داشتند. باوجود التماس پدر و دختر آن ها دست از این حرکت شیطانی خود برنداشته و دست به این عمل ترسناک زدند.

تجاوز به دختر جلوی چشم پدرش اتفاق دردناکی است . تجاوز به دختر جوان حسابی جنجالی شد .  تجاوز اثار وحشتناکی روی قربانی دارد . دراین تجاوز گروهی به دختر 18 ساله در جلوی چشم پدرش 4 مرد شیطان صفت حضور داشتند. باوجود التماس پدر و دختر آن‌ها دست از این حرکت شیطانی خود برنداشته و دست به این عمل ترسناک زدند.
 

 

در حالی این جرم اتفاق می افتاد که حدود 1000 هزار نفر از مردم شهر دختر نظاره گر این اتفاق بودند. // رکنا 

 

 

آیا چاپ فوری مقاله ISI در کمتر از یک ماه امکانپذیر است؟

دراین تجاوز گروهی که 4 مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند ودر حالیکه دختر و پدر با گریه از آنان تقاضای بخشش می کردند با حضور بیش از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر 18 ساله تجاوز شد.

 

طبق گزارش های منتشر شده برادر 11 ساله این دختر که نوجوانی از قبیله گوجار می باشد با دختری از قبله ماسوتی که از لحاظ اجتماعی بالاتر ازقبیله او بود رابطه برقرار کرده و مردم شهر آنان را در حال قدم زدن در شهر مشاهده کرده بودند.

 

دادگاه قبیله ای وابسته به قبیله ماسوتی برای انتقام از اینکار نوجوان طبق قواعد عرفی حاکم در پاکستان دستور داد که باید خواهر آن پسر 11 ساله در بین عموم مردم شهر و حضور پدر آن دختر مورد تجاوز گروهی مردان قبیله قرار گیرد تا به این طریق اعتبار و شرف خودرا در جامعه برگردانند.

 

گفتنی است که این شیوه طبق عرف برخی قبایل پاکستان، حق عرفی و قانونی افراد برای نشان دادن شرف و حیثیت خود در جامعه است.

 

طبق گزارش سازمان حقوق بشر سالیانه ده ها جرم این چنینی در جامعه پاکستان اعمال می شود که دولت و نیرو های امنیتی باوجود اطلاع قبلی در صدد منع اعمال ان ها نیستند.

 

تجاوز جنسی؛ علل و ریشه ها

علی ناظری در مورد دلایل بروز رفتارهایی مانند تجاوزات جنسی گفت:  هرچند که تجاوزات جنسی می‌تواند متاثر از اختلال جنسی باشد، اما برای آن باید یک پرانتز نیز در نظر گرفت؛ گاهی اوقات چنین رفتاری الزاما یک اختلال جنسی نیست، بلکه نوعی برون‌ریزی خشم است. پیش‌تر سخن‌گفتن از مسائل جنسی نوعی تابو بود. تا جایی‌که این مسائل بدل به مشکلاتی شدند که عدم‌توجه به آن‌ها دیگر امکان نداشت. به مروز فضا برای سخن گفتن از مشکلات جنسی و جنسیتی بازتر شد و حال سال‌ها به یکی از پربحث‌ترین مسائل در کشور ما بدل شده است. لزوم توجه به این مسائل به دلیل آسیب‌هایِ ناشی از کم‌سوادی در حوزه جنسی است. آگاهی‌بخشی‌های عمومی می‌توانند سواد جنسی افراد را بالا ببرند. در همین راستا، مدیر کل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت خبر از تشکیل کلینیک‌های زناشویی و جنسی در 10 دانشگاه علوم پزشکی کشور داده است.

 

وجود مشکلات جنسی در جامعه به افزایش طلاق‌ها و ایجاد تنش در روابط میان دو جنس و همچنین بر رفتارهای عمومی افراد اثرگذار بوده است؛ آزار و اذیت‌های جنسی در مکان‌های عمومی، تجاوز به زنان، کودکان و افراد ضعیف، عدم توانایی در برقراری روابط عاطفی و جنسی درست و غیره از تاثیرات این مشکل است.

 

ضعفِ سلامت جنسی در ایران

دکتر علی آذین -متخصص پزشکیِ اجتماعی و فلوشیپ سلامت جنسی- در نشستی در انجمن جامعه‌شناسی ایران گفت: در ایران روابط جنسی، یک مسأله پیچیده است و باید همه مسئولان را متوجه کنیم که این موضوع ساده‌ای نیست و نمی‌توان به سادگی درباره آن تصمیم گرفت. ما باید به این موضوع توجه کنیم که مثلا در هیچ کشور توسعه‌یافته‌ای هیچ‌گاه بیان نمی‌شود که توانسته‌ایم اعتیاد یا دیگر آسیب‌های اجتماعی را ریشه‌کن کنیم ولی در ایران می‌بینیم که طرح‌های مختلف ضربتی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود و این‌طور به نظر می‌رسد که با چنین طرح‌هایی می‌توان تمام آسیب‌ها را از بین برد. باید حتما به این موضوع توجه داشته باشیم که با مسائل جنسی هم این‌طور برخورد نکنیم که اگر این کار را کنیم، نشان می‌دهد که ما درک درستی از این موضوع نداشته‌ایم.

 

سلامت جنسی بنابر تعریف، مولفه‌هایی نظیرِ احساس رضایت از بدن خود، احترام به جهت‌گیریِ جنسی خود و دیگران، احترام به هر دو جنس زن و مرد، سوءاستفاده نکردن جنسی، عدم قبول باورهای جنسی کلیشه‌ای که در فرهنگ‌های مختلف وجود دارد، درک درست از مسائل مربوط به جنسیت و رفتار جنسی، احترام قائل‌بودن برای حقوق جنسی و… را باید داشته باشد.

 

دکتر علی ناظری‌آستانه، بر لزوم آموزش سلامت جنسی به افراد در سنین مختلف، برای داشتن جامعه‌ای سالم از نظر جنسی، تاکید می‌کند. چرا که دلیل بسیاری از رفتارهای نامناسب در این حوزه به ریشه‌های آموزشی و تربیتی جامعه بازمی‌گردد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه