دختر ورزشکار در تهران کشته شد + عکس

دختر ورزشکار در تهران کشته شد + عکس
کدخبر : 9888

بانوی دوچرخه سوار در حین تمرین بر اثر تصادف با یک خودرو درگذشت.

ونوس زرین خاک، بانوی رکابزن که عضو هیات دوچرخه سواری تهران بود امروز (چهارشنبه) بر اثر تصادف با ماشین جان خود را از دست داد.

 

امروز سوم ژوئن مصادف با روز جهانی دوچرخه است اما یک بانوی ۳۶ ساله دوچرخه سوار امروز بر اثر یک سانحه تصادف چشم از جهان فرو بست.

 

ونوس زرین خاک (نوری) دوچرخه سوار رشته کوهستان و مادر یک فرزند بود که امروز در تهران در ورودی اتوبان شیخ فضل الله نوری به حکیم در اثر سانحه‌ای جان باخت تا خاطره‌ای تلخ برای روز دوچرخه بر جای بگذارد.

 

این سانحه پیش از ظهر چهارشنبه رخ داد و به گفته شاهدان عینی، ونوس زرین خاک (نوری) به سرعت و پیش از رسیدن نیروهای امدادی جان سپرده بود و علت مرگ، اصابت ضربه به سر بوده است. ونوس نوری در کنار دوچرخه خود منتظر مربی اش بوده که یک خودرو به او برخورد می‌کند و از صحنه تصادف متواری می‌شود.

 

ونوس نوری گرچه دوچرخه سوار مطرحی نبود اما یک زندگی ورزشی داشته است. او علاوه بر دوچرخه سواری در رشته‌های یوگا، کیک بوکسینگ، دراگون بوت و کوهنوری نیز فعالیت می کرده است.

 

مدتی پیش نیز یک دوچرخه‌سوار نوجوان در یزد بر اثر تصادف در حین تمرین درگذشت. از این رو رکابزنانی کمپینی راه‌اندازی کردند مبنی بر اینکه رانندگان فاصله یک و نیم متری خود را با دوچرخه سوارها رعایت کنند / منبع : رکنا 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه