مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو :

همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان می تواند الگویی برای مناطق آزاد دیگر باشد

همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان می تواند الگویی برای مناطق آزاد دیگر باشد
کدخبر : 33525

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به همکاری و تعامل بین سازمان منطقه آزاد ماکو با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: این همکاری تنگاتنگ می تواند در دیگر مناطق آزاد کشور نیز الگو باشد.

محمدرضا عبدالرحیمی روز سه شنبه در جلسه گردهمایی روسای امور اداری ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به میزبانی منطقه آزاد ماکو افزود:‌گردهمایی روسا و مدیران کل ۱۱ استان (منطقه ۳) می تواند نقطعه عطفی برای ارتقای نظام اداری و جبران خدمت و مدیریت سرمایه انسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری منجر شود .

وی با بیان اینکه موضوع حفاظت از منابع طبیعی به عنوان دستور کار نظام توسعه ملی است افزود: وظیفه ملی ، قانونی و شرعی همگان صیانت از منابع طبیعی است و پایداری توسعه وابسته به حفاظت از این منابع با همه زیربخش های آن می باشد.

عبدالرحیمی موفقیت سازمان ها را منوط به ارتقای سطح سرمایه انسانی دانست و به بهره گیری از فناوری های نوین در حفاظت از منابع طبیعی تاکید کرد و ادامه داد: امروز بهره گیری از تکنولوژی ها و ابزار روز به عنوان یک اصل جایگزین منابع انسانی و کارهای فیزیکی می شود لذا باید سازمان های منابع طبیعی به این سمت سوق داده شوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید