آغاز جشنواره نیک آفرین با جوائز نفیس

آغاز جشنواره نیک آفرین با جوائز نفیس
کدخبر : 33586

دومین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز ( ریالی )بانک کارآفرین با جوایز ارزنده، با هدف ترویج فرهنگ پسندیده قرض‌الحسنه آغاز شد.

دومین جشنواره نیک آفرین با شعار "به نیکی بچرخد همی روزگار..." از امروز اول تیر ماه آغاز شد، به‌پاس قدردانی از سپرده‌گذاران نیک‌اندیش این بانک، به‌ قید قرعه ۲۳ جایزه یک میلیاردریالی،۲۳ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی،۲۳جایزه ۱۰۰میلیون ریالی و ۲۲۳ جایزه ۱۰ میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به برندگان اهدا خواهد شد.

همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، از هر ۱۰ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی، یک نفر برنده یکی از جوایز ارزنده بانک کارآفرین خواهد بود. حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک کارآفرین یک میلیون ریال است و به ازای هر یک میلیون ریال در پایان هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌شود.

مشتریان محترم برای مشارکت در امر پسندیده قرض‌الحسنه و بهره‌مندی از آثار معنوی و جوایز این جشنواره می‌توانند نسبت به افتتاح یا تکمیل موجودی حساب خود اقدام کنند. شایان ذکر است امتیاز کسب‌شده توسط دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه نیک آفرین از اول مهر ماه ۱۴۰۰(پایان دوره نخست جشنواره) تا پایان ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ مبنای شرکت در قرعه‌کشی خواهد بود.

هم‌وطنان ارجمند می‌‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک کارآفرین به شماره 23350-021 تماس حاصل کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید