همزمان با حضور مدیر عامل بیمه "ما" در مشهد؛

کارگاه جامع منتورینگ و کوچینگ پیشرفته بازاریابی و فروش برای نمایندگان خراسان رضوی بیمه "ما" آغاز به کار کرد

کارگاه جامع منتورینگ و کوچینگ پیشرفته بازاریابی و فروش برای نمایندگان خراسان رضوی بیمه "ما" آغاز به کار کرد
کدخبر : 33784

همزمان با حضور دکتر کاردگر مدیر عامل، جلالی مدیر حراست، اسماعیل نیا مدیر حوزه مدیر عامل، سرکار خانم نعیم حسنی مشاور مدیر عامل و جسور مشاور مدیر عامل و سرپرست توسعه شبکه فروش و تجارت الکترونیک در مشهد، کارگاه جامع منتورینگ و کوچینگ پیشرفته بازاریابی و فروش برای نمایندگان شبکه فروش استان خراسان رضوی آغاز به کار کرد.

در آیین افتتاح این کارگاه آموزشی که برای نخستین بار در کشور از مشهد شروع به کار کرد، دکتر کاردگر با اشاره به ظرفیت های بالای شرکت بیمه"ما" از اجرای طرح های نوین و ارایه محصولات جدید در آینده ای نزدیک خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری این دوره های توانمند سازی شبکه فروش، شاهد شکوفایی بیش از پیش نمایندگان شرکت بیمه "ما " باشیم.

مدیر عامل بیمه "ما" به هماهنگی های صورت گرفته با بانک ملت برای ایجاد تسهیلات ویژه خرید انواع بیمه نامه اشاره کرد و افزود: باید نمایندگان بیمه "ما" را به عنوان سربازان خط مقدم، تجهیز کنیم.

در ابتدای این مراسم بیاتی سرپرستی استان خراسان رضوی به ارایه گزارشی از عملکرد استان و وضعیت پیش روی این سرپرستی و ضرورت این دوره آموزشی در ایجاد مزیت رقابتی پرداخت و جسور نیز ضمن بررسی آمار عملکرد نمایندگان و سرپرستی خراسان رضوی در مقایسه با سایر استان ها به بیان اهداف این دوره آموزشی پرداخت.

ارایه بخشی از مسایل پیش روی شبکه فروش توسط نقابی به نمایندگی از نمایندگان خراسان رضوی و تقدیر از نمایندگان و کارگزار برتر استان بخش دیگری از برنامه پیش بینی شده قبل از شروع دوره آموزشی بود.

 

روابط عمومی بیمه "ما"

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید