معاون منابع انسانی بانک صادرات ایران:

توسعه بازار در دستور کار سرمد باشد

توسعه بازار در دستور کار سرمد باشد
کدخبر : 33869

ربیع‌زاده گفت: بیمه سرمد، ضمن افزایش سهم از بازار خود، باید اتکا به مشتریان بزرگ را کاهش دهد و در این مسیر، راهبرد این شرکت توسعه بازار است.

دومین روز همایش سراسری مدیران و روسای این شرکت با حضور جمعی از مدیران رفاهی بانک صادرات ایران در سراسر کشور برگزار شد.

محمد ربیع‌زاده، معاون منابع انسانی بانک صادرات ایران که به‌صورت ویدئوکنفرانس در این همایش شرکت کرده بود با اشاره به وضعیت بیمه سرمد در صنعت بیمه کشور گفت: سرمد، سال گذشته در بعضی حوزه‌ها با چالش‌هایی مواجه شد که توانست با اجماع و اتفاق نظر در هیات مدیره و بدنه شرکت، از این چالش‌ها عبور کند که انتظار بانک صادرات ایران هم از شرکت مستحکمی مانند سرمد همین بود.

وی افزود: سرمد به عنوان یکی از شرکت‌های بیمه کشور، استحکام سازمانی خوبی دارد و باید ضمن افزایش سهم از بازار خود در صنعت بیمه، در اقتصاد داخلی و همچنین در سطح بین‌المللی بدرخشد.

معاون منابع انسانی بانک صادرات ایران با بیان اینکه صنعت بیمه نیز مانند صنعت بانکداری با ریسک‌های متعددی مواجه است، گفت: به طور قطع، مدیران ارشد سرمد با حساسیتی که نسبت به این موضوع دارد، می‌تواند به بهترین نحو ریسک‌ها را مدیریت کنند که این موضوع مورد انتظار بانک صادرات ایران نیز هست.

ربیع‌زاده با اشاره به حمایت بانک صادرات ایران از بیمه سرمد گفت: همه اقدامات بانک در جهت تداوم فعالیت‌های بیمه سرمد است که کار خود را با قوت ادامه دهد. بنگاه‌های اقتصادی در چرخه فعالیت خود تولد و کودکی تا جوانی و پیری را تجربه می‌کنند و تلاش ما این است که بیمه سرمد جوانی و شادابی خود را حفظ کند و همیشگی باشد.

وی با بیان اینکه بیمه سرمد باید به طور کامل مستقل باشد، گفت: بانک صادرات ایران این استقلال را به طور کامل می‌پذیرد و ما دخالتی در امور سرمد نخواهیم داشت، اما از موضع سهامداری، و البته به عنوان یک مشتری و ذی‌نفع به این شرکت نگاه خواهیم کرد و نسبت به آن حساسیت داریم.

معاون منابع انسانی بانک صادارت از مدیران سرمد خواست، سهم ذهنی و عاطفی کارکنان را در موفقیت شرکت در نظر گرفته و از پرداخت تسهیلات و پاداش به‌ویژه توزیع عادلانه آن بین استان‌ها دریغ نکنند، تا کارکنان سرمد در مواجهه با مشتریان سعه صدر داشته باشند و با عشق و دلسوزی به وظایف خود عمل نمایند.

ربیع‌زاده، حفظ سهم بازار سرمد را در رقابت میان شرکت‌های بیمه، یکی از چالش‌های مهم این شرکت دانست و افزود: این شرکت باید ضمن افزایش سهم از بازار خود، اتکا به مشتریان بزرگ را کاهش دهد و در این مسیر، راهبرد سرمد باید توسعه بازار باشد.

وی همچنین بر تفویض اختیار به رده‌های مدیریتی میانی در سرمد، افزایش سقف تعهدات مالی، بازنگری در نرخ بیمه و ارائه محصولات جدید، رفع موانع در صدور بیمه‌نامه‌ها، تسریع در پرداخت نسخه‌های درمانی و تلاش برای جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.

 

در همکاری بین سرمد و بانک صادرات ایران اصل اعتماد حاکم باشد

یعقوب رشنوادی مدیرعامل بیمه سرمد نیز در این نشست با اشاره به ارائه خدمات مطلوب به بانک صادرات ایران گفت: یکی از اصول مهم بیمه سرمد، جلب اعتماد مشتریان است و باید در همکاری میان سرمد و بانک صادرات ایران نیز، اصل اعتماد استوار باشد. در این راستا، مساله پرداخت خسارت‌ها یک موضوع اساسی است و باید سازوکاری فراهم شود که پس از اعلام خسارت، سرمد پرداخت خسارت را به‌موقع انجام دهد.

وی همچنین بر مستندسازی مسائل و مشکلات و اقدام برای رفع آنها، حفظ همدلی و میان کارکنان تاکید کرد و افزود: بیمه سرمد از این موقعیت برخوردار است که از ظرفیت بانک صادرات ایران به نحو شایسته بهره ببرد و کارهای بزرگی رقم بزند، لذا باید همه روسای شعب تمرکز خود را بر تعامل گسترده با بانک صادرات معطوف کنند.

در این نشست، مدیران رفاهی استانی بانک صادرات ایران، نقطه نظرها، راهکارها و پیشنهادهای خود را برای ارائه خدمات بهتر بیمه سرمد و همکاری و تعامل میان بانک و بیمه تشریح کردند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید