مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با رییس دادگستری و دادستان شهرستان قشم مطرح کرد؛

کمک دستگاه قضایی به امنیت سرمایه گذاری در قشم

کمک دستگاه قضایی به امنیت سرمایه گذاری در قشم
کدخبر : 33901

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دستگاه قضایی در راستای اجرای درست قوانین، کمک به رفع معضلات، برخورد با جرائم و تخلفات و ایجاد امنیت اجتماعی و اقتصادی در این منطقه نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

افشار فتح الهی در دیدار با رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم به مناسبت هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: همکاری و همراهی قوه قضائیه با مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم تاثیر مثبتی در ایجاد امیدآفرینی اجتماعی و احقاق حقوق بیت المال داشته است.

وی ضمن قدردانی از زحمات و همراهی رییس دادگستری و دادستان شهرستان قشم، ادامه داد: موضوع حفاظت از اراضی ملی و دولتی در جزیره دارای اهمیت بالایی است و با همکاری و همراهی دستگاه قضایی شهرستان ۲۰۷ هکتار از اراضی ملی به ارزش بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان رفع تصرف گردیده و به بیت المال برگشته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: جایگاه دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین مدیریت های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم با مقام های قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می شود.

به گفته فتح الهی؛ بسیاری از اقدامات زیرساختی و توسعه ای در حوزه های گردشگری و سرمایه گذاری داخلی و خارجی در سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان عالی ترین رکن دولت در جزیره قشم با سیستم قضایی ارتباط نزدیک دارد و خوشبختانه با نگاه مثبت مسئولان شاهد افزایش رضایتمندی جامعه محلی هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: از دستگاه قضا انتظار می رود تا بدون تعارف با متخلفان، سودجویان و افرادی که به بیت المال دست درازی کرده اند، برخورد کند تا شرایط برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران واقعی در جزیره قشم فراهم شود.

*پیگیری ویژه پرونده ها تا احقاق حقوق بیت المال

رییس دادگستری شهرستان قشم نیز در این جلسه با گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه، گفت: خوشبختانه رویکرد جدید مدیریتی در سازمان منطقه آژاد قشم موجب امیدآفرینی و بازسازی اعتماد نزد جامعه محلی شده است.

رضا صفایی با قدردانی از اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه های زیرساختی و عمرانی در جزیره، بیان کرد: امیدواریم با ادامه برنامه ریزی و استمرار اقدامات توسط منطقه آزاد قشم شاهد رفع مشکلات و افزایش رضایت جامعه محلی باشیم.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی برای موفقیت و افزایش رضایت شهروندان نیازمند همراهی سایر دستگاه ها و مجموعه هاست.

رییس دادگستری شهرستان قشم افزود: ایجاد امنیت سرمایه گذارری یکی از الزامات برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران در منطقه است که برای ایجاد آن نیازمند ایجاد شفافیت و برخورد قاطع با متخلفان و سودجویان هستیم.

صفایی در پایان با قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط سازمان منطقه آزاد قشم جهت احقاق حقوق سازمان و اشخاص، خاطرنشان کرد: پرونده های در ارتباط با حقوق بیت المال با جدیت و به صورت ویژه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و تا احقاق نهایی حقوق ادامه خواهد داشت.

*همراهی سازمان منطقه آزاد قشم با منافع عامه

براساس این گزارش، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم در این جلسه گفت: خوشبختانه طی ماه های گذشته هر تصمیمی که به سود منافع عامه بوده با همکاری خوب سازمان منطقه آزاد قشم همراه شده است.

امید مهدوی مجد ادامه داد: با همراهی سازمان منطقه آزاد قشم و یگان حفاظت از اراضی و اجرایی این سازمان، اقدامات بسیار خوبی در زمینه رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: خوشبختانه رفع تصرف های صورت گرفته و احقاق حقوق بیت المال موجب افزایش رضایتمندی ساکنان جزیره و امیدآفرینی نزد جامعه محلی شده است.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید