مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

برگزاری جشنواره تابستانی قشم از 18 الی 31 تیرماه 1401

برگزاری جشنواره تابستانی قشم از 18 الی 31 تیرماه 1401
کدخبر : 33938

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: گفت: جشنواره تابستانی قشم از تاریخ 18 تیرماه آغاز می شود و تا پایان تیرماه سال جاری ادامه پیدا می کند.

افشار فتح الهی با بیان این مطلب، اظهار کرد: معرفی ظرفیت های گردشگری جزیره، کاهش هزینه سفر و اقامت در قشم در فصل تابستان و معرفی قشم به عنوان منطقه ای با شرایط خرید مناسب و با تخفیف ویژه از اهداف جشنواره تابستان 1401 قشم است.

وی ادامه داد: همچنین با برگزاری جشنواره تابستانی پس از چند سال وقفه به دنبال زمینه سازی برای افزایش ورود گردشگران، رونق فعالیت بازارها، مجتمع های تجاری و فعالان اقتصادی و اماکن اقامتی و همچنین ارائه خدمات به علاقه مندان حوزه گردشگری است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تبلیغات مناسب جهت معرفی جشنواره تابستانی قشم و تشکیل باشگاه مشتریان و گردشگران قشم را برای حضور گردشگران بسیار مهم دانست و افزود: برگزاری هرچه بهتر جشنواره تابستانی با استفاده از توان و ظرفیت های بخش اقتصادی، به معرفی بهتر برند قشم کمک می کند.

فتح الهی با تاکید بر ایجاد زیرساخت ها برای برگزاری این برنامه، تصریح کرد: برنامه ریزی برای اجرای جشنواره تابستانی از 18 تا 31 تیرماه 1401 باید به نحوی انجام شود که علاوه بر تابستان، در ماه های آینده و ایام برگزاری جام جهانی 2022 قطر و همچنین سال های آینده نیز با استقبال گردشگران همراه باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با اعیاد مبارک قربان و غدیر، ویژه برنامه های شاد و مفرح با حضور هنرمندان رشته های مختلف بومی و محلی در جشنواره تابستانه قشم برگزار خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ نحوه برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در ایام جشنواره تابستانی باید به نحوی باشد که در تمام جزیره قابل مشاهده باشد.

فتح الهی در پایان خاطرنشان کرد: بهسازی برخی زیرساخت ها و همچنین انجام اقداماتی جهت زیباسازی فضای شهری و روستاهای جزیره نیز باید با سرعت و دقت انجام شود.

براساس این گزارش، جلسه برنامه ریزی جهت برگزاری جشنواره تابستانی قشم 1401 با حضور افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید