در بازار دوم فرابورس رقم خورد

گشایش نماد پارتا با قیمت 853 تومانی هر سهم

گشایش نماد پارتا با قیمت 853 تومانی هر سهم
کدخبر : 33973

امروز پنجم تیرماه 1401 شاهد گشایش نماد سهام شرکت صنعتی آرتاویل در بازار دوم فرابورس با کشف قیمت 853 تومانی هر سهم این شرکت بودیم.

شرکت صنعتی آرتاویل با نماد «پارتا» که تا پایان خردادماه جاری در تابلو زرد بازار پایه شاهد انجام معاملات سهام خود بود، پس از ارتقا به بازار دوم فرابورس در بازار جدید به روش حراج، گشایش نماد شد.

طبق اعلام ناظر، محدودیت حجمی یعنی حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش برای نماد معاملاتی پارتا به میزان 200 هزار سهم در نظر گرفته شد که از روز معاملاتی بعد، دامنه نوسان قیمت به میزان 5 درصد قیمت پایانی روز معاملاتی قبل خواهد بود.

در جریان این گشایش نماد، 280 هزار و 595 سهم آرتا به ارزش بیش از دو میلیارد و 393 میلیون ریال، در بازار دوم فرابورس مورد معامله قرار گرفت.

عمده معاملات در سمت خرید این سهم در روز جاری در اختیار بازیگران حقوقی با مالکیت 89 درصدی بود و حقیقی‌ها در این سمت، سهم 10.9 درصدی داشتند. در سمت فروش اما 100 درصد خریداران، حقیقی‌ها بودند.

گفتنی است، شرکت مجتمع صنعتی آرتاویل پس از احراز تمامی شرایط پذیرش، از 17 اردیبهشت‌ماه 1401 به عنوان دویست و هفتاد و هشتمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

این شرکت پیش از آن در 17 آبان ماه 1400 در گروه لاستیک و پلاستیک و زیرگروه تولید تایر و بازسازی تایرهای لاستیکی در فرابورس پذیرش شده بود.

 

مدیریت ارتباطات فرابورس ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید