فرشتگان استقلالی همراه با بیمه تعاون

فرشتگان استقلالی همراه با بیمه تعاون
کدخبر : 33984

هواداران دارای معلولیت جسمی تیم استقلال تحت پوشش بیمه تعاون قرار گرفتند.

4 هوادار دارای معلولیت جسمی تیم استقلال تحت پوشش بیمه درمان بیمه تعاون قرار گرفتند.

در این جلسه یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون اظهار داشت: مفتخر بودیم که در فصل گذشته لیگ برتر، اسپانسر باشگاه استقلال بوده و بیمه نامه ای را نیز برای اعضای این تیم ورزشی و خانواده شان صادر کنیم.

او افزود: امروز نیز در راستای مسئولیت اجتماعی شرکتی، تنی چند از هواداران این باشگاه را تحت پوشش یمه تکمیلی قرار داده و به آنها خدمت خواهیم کرد.

مدیرعامل بیمه تعاون اضافه کرد: امیدواریم که بتوانیم تمام هواداران این باشگاه ورزشی را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار داده و به آنها خدمت رسانی هرچه بیشتری داشته باشیم.

مظلومی در ادامه با اشاره به اینکه ورزش موجبات دیده شدن بیشتر شرکت ها می شود گفت: با این حال باید در نظر گرفت که ورزش صرفاً به فوتبال منتهی نمی شود و از همین رو در این شرکت حمایت هایی نیز از رشته ورزشی کاراته صورت گرفته و امیدواریم که شرکت ها و بنگاه های اقتصادی دیگر نیز توجه بیشتری به ورزش هایی نظیر ورزش های رزمی داشته باشند.

او در ادامه مطرح کرد: بنده پیشتر نیز در راستای حمایت از ورزش، در شرکت دیگری که فعالیت داشته ام تیم ورزش کُشتی راه اندازی کردم که آن تیم موفق به قهرمانی هایی در سطح جهانی نیز شد؛ همچنین در شرکت دیگری نیز تیم «سندرم داون» را تشکیل داده بودم و از همین رو رسالت خود می دانستم که در این شرکت نیز از این فرشتگان حامی تیم استقلال حمایت کنم.

مدیرعامل بیمه تعاون اضافه کرد: همچنین امیدوارم که زمینه هایی فراهم شود تا بتوانیم از تمامی سندرم داونی های کشور بتوانیم حمایت کنیم.

مظلومی ادامه داد: بیمه تعاون هم اکنون با 4 هزار مرکز درمانی قرارداد دارد و این مهم می تواند زمینه خوبی برای خدمت رسانی به فرشتگان حامی باشد.

در ادامه پاکنژاد، مشاور کسب و کار باشگاه استقلال مطرح کرد: بیمه تعاون در بحث مسئولیت اجتماعی فعالیت های خوبی را انجام داده و در این مورد نیز به دنبال آن بوده که هزینه فرشتگان استقلالی به مراتب کاهش پیدا کند.

پاکنژاد اضافه کرد: همچنین بنا داریم تا زمینه ای را فراهم کنیم که تمام هواداران باشگاه استقلال بتوانند ازین پس از این باشگاه درآمد کسب کرده و اینگونه نباشد که صرفاً باشگاه از هواداران کسب درآمد کند.

دکتر سروش حبیبی، رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال نیز در ادامه بیان داشت: خوشحالیم که خدمات شرکت بیمه تعاون نسبت به سایر شرکت های بیمه ای به مراتب متفاوت تر و کاربردی تر بوده است.

او ادامه داد: همچنین خرسندیم که امروز هواداران استقلالی نیز می توانند همان خدمتی را دریافت کنند که اعضای تیم و خانواده شان دریافت می کنند.

بهبود عباسی سیوکی، مدیرعامل شرکت اینکال و حامی معنوی بیماران سندرم داون نیز به عنوان دیگر فرد حاضر در این مراسم اظهار داشت: پُلی که بین یک معضل اجتماعی و ورزش ایجاد شده، ستودنی است و باید اذعان داشت که امروزه هرکسی در آن سرمایه گذاری نمی کند.

 

روابط عمومی بیمه تعاون

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید