شتاب بخشیدن به راه‌کار‌های شارژ خودروی برقی ال‌جی

شتاب بخشیدن به راه‌کار‌های شارژ خودروی برقی ال‌جی
کدخبر : 34045

ال‌جی با هدف توسعه قابلیت‌های پیشرفته شارژر خودروهای برقی، شرکت‌ ‌Apple Mango را به همراه GS Energy و GS Neotek خریداری می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) امروز اعلام کرد که شرکت ارائه‌دهنده‌ی راه‌کار‌های شارژ خودروی برقی (EV) ، AppleMango،  را به طور مشترک با GS Energy و GS Neotek خریداری می‌کند. انتظار می‌رود این خرید به رشد کسب‌وکار راه‌کارهای شارژ خودروی الکتریکی ال‌جی سرعت ببخشد و کمک کند تا این شرکت استفاده‌ی بهینه‌تری از فرصت‌های تجاری آینده در این زمینه داشته باشد.
این حرکت استراتژیک، همراه با تخصص و تجربه‌ی فراوان ال‌جی در هر دو بخش B2C و B2B، این شرکت را قادر می‌سازد تا ایستگاه‌های شارژ با ویژگی‌های عالی، رابط کاربرپسند و امکان کنترل/مدیریت در لحظه ایجاد کند. ال‌جی با بهره‌گیری از فناوری‌های ساینیج‌های دیجیتالی استثنایی خود به تقویت کسب‌وکار راه‌کار شارژ خودروهای الکتریکی خود ادامه می‌دهد؛ و این‌ کار را به‌ویژه با نمایشگرهای دیجیتالی فضای باز خود با رتبه IP  انجام می‌دهد که ضد گرد و غبار و ضد آب هستند.

‌AppleMango  که در سال 2019 تأسیس شد، فناوری‌ها و سیستم‌های اختصاصی از جمله شارژر سریع را برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون جهانی برای راه‌کار‌های شارژ EV توسعه داده است. علاوه بر پیشگام بودن این شرکت در فناوری شارژ در بازار جهانی، ال‌جی با همکاری مشترک با GS Energy و GS Neotek نیز دسترسی به زیرساخت‌های اجرایی لازم را تضمین خواهد کرد. هر دو شرکت GS تجربه‌ی قابل توجهی در راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ خودروی برقی و مشاغل مرتبط دارند.

خرید جدید به ال‌جی کمک می‌کند تا به یک ارائه‌دهنده‌ی راه‌حل‌های یکپارچه تبدیل شود و بتواند قابلیت‌های توسعه‌ی شارژر جدید و سیستم مدیریت شارژ EV توسعه‌یافته داخلی خود را یکپارچه‌سازی کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود این حرکت باعث شود تا تلاش‌های مستمر ال‌جی در زمینه‌ی قطعات خودرو، از جمله توسعه و عرضه باتری‌های شارژ الکترونیکی و محصولات مشابه، مانند سیستم ذخیره‌سازی انرژی (ESS) و راه‌حل‌های مدیریت انرژی، توسعه و سرعت بیشتری پیدا کند.

پیک کی مون، معاون ارشد شرکت راه‌کار‌های تجاری ال‌جی الکترونیکس در این رابطه گفته: "انتظار می‌رود بازار شارژ خودروهای الکتریکی به دلیل افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه‌ی سازگار با محیط زیست به سرعت رشد کند. ما با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌ی خود در بخش  B2B، راه‌کار‌های سفارشی و یکپارچه‌ی شارژ خودرو را برای مشتریان مختلف ارائه خواهیم داد. این امر باعث افزایش رقابت‌پذیری کسب و کار فعلی ما و توسعه‌ی آمادگی ما برای فرصت‌های آینده می‌شود."

ال‌جی در حال حاضر دارای یک مجموعه تجاری جامع از وسایل نقلیه برقی است و کسب‌وکار راه‌کارهای شارژ EV که اخیراً راه‌اندازی شده است، به دیگر دغدغه‌های متعلق به ال‌جی، از جمله شرکت راه‌کار‌های تجهیزات خودرو ال‌جی (VS)، گروه ZKW و سرمایه‌گذاری مشترک ال‌جی Magna e-Powertrain می‌پیوندد. امسال، ال‌جی خط تولید شارژر EV را در LG Digital Park در کره جنوبی راه‌اندازی می‌کند و هدف آن ارائه‌ی راه‌حل شارژ سفارشی برای تنظیمات مختلف، مانند اقامتگاه‌های خصوصی، مراکز خرید، هتل‌ها و مؤسسات عمومی در آینده نزدیک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: