تعاملات راهبردی و هم افزایی حداکثری پتروشیمی بندرامام با شرکت نفت و گاز گچساران و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

کدخبر : 34118

دکتر انصاری نیک در دیدار مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران : تداوم تعامل و ارتقا ء سطح روابط و همکاری ها ی ما با شرکت‌های تابعه مناطق نفت خیز جنوب در راس اولویت‌ها ست.

روز سه شنبه هفتم تیرماه جاری دکتر انصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی بندرامام میزبان مهندس مهرداد کاهکش مدیرعامل بهره برداری نفت و گاز گچساران و هیات همراه بود .

در نشستی که بمنظور ارتقا سطح تعاملات و هماهنگی بیشتر در همکاری های فی‌ما‌بین برگزار شد دکتر انصاری نیک با قدر دانیو خیر مقدم به حاضرین اظهار داشت: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکتهای تابعه آن راهبردی‌ترین و اصلی‌ترین شریکپتروشیمی بندرامام در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد ارزش افزوده از منابع کشور می‌باشند و این مجموعه در حیات ، بقاء وموفقیت بندرامام نقش کلیدی به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در ادامه با تاکید بر اهمیت بالا بودن سطح تعاملات و ارتباطات بین دو مجموعه در ایجاد موفقیت ها ،افزود:  باید سبک جدیدی در توسعه ی تعاملات سازنده و رابطه مند شکل گیرد و هر کم‌کاری و قصوری که در تعاملات و همکاری های دومجموعه صورت بگیرد مستقیما بر عملکرد و موفقیت پتروشیمی بندرامام تاثیرگذار است به همین جهت نحوه تعامل ، روابط و همکاری هابرای ما با شرکت‌های تابعه مناطق نفتخیز جنوب در راس اولویت‌ها می‌باشد و برای ما ،  در حوزه تولید امری واجب‌تر از این همکاری هاوجود ندارد.

 انصاری نیک ، هم‌افزایی حداکثری دو مجموعه در راستای رفع چالش‌ها و تنگناهای تولیدی را مهم‌ترین اقدام حال حاضر دانست وتصریح کرد: موفقیت پتروشیمی بندرامام در گرو موفق بودن شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مجموعه‌های تابعه آن است بنابراین مامکلف هستیم در راستای موفقیت این مجموعه با نهایت اهتمام و جدیت کار کنیم .

 ایشان نیز در همین رابطه خاطر نشان کرد : متقابلا انتظار داریم توجه به نیاز‌های پتروشیمی بندرامام به خصوص در زنجیره تامینخوراک در راس اولویت کاری و سیاستی آن مجموعه باشد و در بالاترین سطح مدیریت ، تصمیم ‌گیری و برنامه ریزی به منافع سازمانپتروشیمی بندرامام توجه ویژه معطوف شود.

 مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در پایان با اشاره به دشوار بودن تامین خوراک با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی  و قدر دانیاز  تلاشهای ایثارگونه مدیران و کارکنان آن مجموعه در جهت تامین خوراک پایدار افزود : با وجود تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه ،  تامین خوراک مجتمع‌های پتروشیمی یک کار طاقت‌فرسا و جهادی است و امیدواریم که در این امر جهادی و تلاش اقتصادی به منظورشکوفایی و توسعه اقتصاد ملی با موفقیت و دستاورد های بیشتری همراه شویم.

 گفتنی است در ادامه این  نشست ،  مهندس مهرداد کاهکش ضمن تبریک  انتصاب دکتر انصاری نیک به سمت مدیرعاملیپتروشیمی بندرامام ، بخشی از اهداف و برنامه‌های مجموعه خود در حوزه  تامین خوراک پتروشیمی بندرامام را تشریح کرد.

مهندس مهرداد کاهکش به وظیفه حساس نفت و گاز گچساران  در مدیریت گاز کشور اشاره و گفت: شرکت مناطق نفتخیز جنوب و پنجشرکت تابعه آن بخش عمده تولیدات نفت و گاز کشور را به خود اختصاص داده‌اند و تولید نفت و محصولات جانبی و انواع فرآورده‌ها ازوظایف اصلی این مجموعه بشمار می‌رود.

وی افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عمده گاز تولیدی داخل کشور را در اختیار دارد و ما افتخار این را داریم که علاوه برتغذیه خوراک گازی پالایشگاه‌ ها و پتروشیمی ها ، گلوگاه‌های اصلی صادرات گاز کشور از مبادی این شرکت در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در ادامه تشریح کرد: بواسطه تحریم های ظالمانه و بنا بر منویات رهبر معظم انقلاباسلامی ، ما بهره‌گیری حداکثری از توان داخلی و صنایع داخل کشور را اجرایی کردیم‌ و ماحصل این بهره‌گیری علاوه بر ایجادخودباوری در بین فعالین داخل کشور ، شروع ساخت بسیاری از قطعات و تجهیزات صنعتی بوده است.

مهرداد کاهکش در پایان خاطرنشان کرد:هدف از این دیدار ضمن تثبیت ارتباطات ، آشنایی با پتانسیل‌های پتروشیمی بندرامام بوده تابتوانیم با اشراف بیشتر بر ظرفیت‌های موجود برای موفقیت هرچه بیشتر کشور تلاش کنیم.

در پایان جلسه مدیران ارشد دو مجموعه وضعیت پایداری خوراک و همچنین چالش های احتمالی در راستای بالا بردن تولیدات گازی و بهتبع آن افزایش خوراک ورودی به مجتمع پتروشیمی بندرامام را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 

روابط عمومی پتروشیمی بندرامام

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: