امام جمعه پلدشت:

ورزش همگانی در منطقه آزاد ماکو به فرهنگ عمومی تبدیل شود

ورزش همگانی در منطقه آزاد ماکو به فرهنگ عمومی تبدیل شود
کدخبر : 34153

امام جمعه شهرستان پلدشت گفت: ورزش همگانی با توجه به تاثیرهایی که در ایجاد نشاط، حفظ سلامتی و کاهش آسیب های اجتماعی دارد باید در منطقه آزاد ماکو به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی در آئین آغاز جشنواره های تابستانه کودک و نوجوان شهرستان پلدشت  با بیان اینکه کودکان سرمایه‌های ملی و آینده‌سازان کشور هستند، گفت: برنامه های فرهنگی و ورزشی سازمان منطقه آزاد ماکو  برای کودکان و نوجوانان منطقه بعد از دوران کرونا شور و هیجان در بین کودکان و نوجوانان ایجاد کرده لذا باید این برنامه ها به هویت‌ساز بودن، حرکت به سوی تفکر و اندیشه و تقویت اعتماد به‌نفس کودکان و نوجوانان سوق داده شوند.

وی به برگزاری ورزش های همگانی در شهرستان پلدشت تاکید کرد و افزود: منطقه آزاد ماکو ظرفیت خوبی در بسیاری از رشته‌های ورزشی دارد و باید مسوولان برای شکوفایی استعدادها حمایت لازم را داشته باشند و زمینه های لازم برای فعالیت عموم جوانان به خصوص جوانان در ورزش فراهم شود.

شایان ذکر است در این جشنواره که به همت مدیریت اجتماعی،‌سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد، مسابقات نشاط آور ویژه کودکان و نوجوان (دو با گونی، طناب کشی، پنالتی، هل دادن لاستیک، ماست خوری و…)  به اجرا درآمد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: