انسجام و همدلی تمام دستگاه های اجرایی مستقر در کیش برای حفظ امنیت و آرامش مردم

انسجام و همدلی تمام دستگاه های اجرایی مستقر در کیش برای حفظ امنیت و آرامش مردم
کدخبر : 34360

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش وفاق و همدلی میان تمام دستگاه های اجرایی مستقر در این منطقه و آمادگی ستاد مدیریت بحران کیش را لازمه حفظ امنیت و آرامش عموم مردم عنوان کرد.

مهدی کشاورز در نشست ستاد مدیریت بحران کیش که امروز شنبه یازدهم تیر برگزار شد؛ با تاکید بر آمادگی کامل در مقابله با بحران احتمالی، اظهار داشت: بر اساس گزارش های ارائه شده تمام تمهیدات لازم در حوزه‌های غذا، دارو، ماشین‌آلات، فضاهای موردنیاز جهت اسکان افراد مددجو اندیشیده شده است و مردم به هیچ عنوان نگران نباشند.

وی صبح امروز در بازدید از مراکز مختلف اسکان، ظرفیت چند برابری‌ موجود در جزیره نسبت به جمعیت متقاضی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ضمن گذر از تنش موجود تمام آسیب های سطحی و غیر آن نیز با خود اظهاری مردم پیگیری شده و در دستور کار ناظران شهرسازی و مهندسی قرار گرفته است.

کشاورز با اشاره به محدودیت های حاکم بر جزیره کیش، تصریح کرد: امکان اعزام ماشین‌آلات خاک‌برداری به مناطق زلزله‌زده وجود ندارد اما بسته‌های غذایی، بهداشتی، دارویی و آب آشامیدنی تا جایی که امکان دارد به مناطق آسیب‌دیده ارسال، و آمار آن جهت آگاهی به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از اعلام آمادگی کامل و همراهی وزارت کشور، دبیرخانه مناطق آزاد و استانداری هرمزگان، خبر داد و گفت: رفتار زلزله در سه‌ هفته‌ اخیر خوشبختانه خطری ایجاد نکرده است و طبق اظهارات کارشناسان امر جای نگرانی نیست و مردم همچنان آرامش خود را حفظ کنند.

وی از مذاکره یا رئیس هواپیمایی کشور و همچنین ایرلاین‌های بخش خصوصی خبر داد و تاکید کرد: در صورت بروز هرگونه بحران احتمالی، از آمادگی لازم برخورداریم.

کشاورز همچنین با اشاره به عدم تمکین برخی دانشگاه‌های کیش از مصوبه ستاد مدیریت بحران مبنی بر عدم برگزاری امتحانات به‌صورت حضوری، این اقدام را تخلف عنوان کرد و گفت: در صورتی که دانشجویی بنابر مصوبه‌ ستاد مدیریت بحران کیش که در این شرایط بالاترین مرجع قانونی است، کیش را ترک کند و نمره یا غیبتی برای وی منظور شود، می‌تواند دانشگاه را مجاب به اصلاح کند و ستاد بحران نیز از آنها پشتیبانی خواهد کرد و تمام تبعات قانونی این تمرد به عهده‌ خود این دانشگاه‌ها خواهد بود و درصورت بروز هرگونه مشکلی باید در مراجع قضایی پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد کیش برای برگزاری آزمون در جزیره سازه‌ امن و برزنتی با تجهیزات سرمایشی تامین و برای آزمون دانشجویان در تهران و ۴۶۰ شهر دیگر و کشور امارات، امکانات مورد نیاز را فراهم کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از انسجام رسانه‌ها در کیش و اطلاع‌رسانی‌های به‌ موقع ‌آنها تقدیر کرد و اظهار داشت: بر اهمیت آموزش، تولید و انتشار محتواهای آگاهی دهنده تاکید می کنیم.

 

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: