بازدید معاونان وزارت صمت از شرکت زامیاد؛

نبوی: افزایش ارزش سهام زامیاد بیانگر ایجاد تحول در این شرکت است

نبوی: افزایش ارزش سهام زامیاد بیانگر ایجاد تحول در این شرکت است
کدخبر : 34608

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت و رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع در بازدید همزمان از شرکت زامیاد، از رشد تولید کم سابقه و افزایش سبد محصول در این شرکت ابراز خرسندی کردند.

علی نبوی معاون وزیر صمت و رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع و منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت در این بازدید، ضمن آشنایی با محصولات جدید شرکت زامیاد، روند رو به رشد این شرکت در سال جاری را مرهون تلاش های بی وقفه کارکنان و مدیریت مناسب دانستند.

علی نبوی رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به عملکرد مطلوب شرکت زامیاد در سال جاری خاطرنشان کرد: شرکت زامیاد عملکرد مطلوبی در حوزه مالی، مدیریتی و توسعه محصول داشته است که نتایج آن را در رشد ارزش سهام این شرکت در بازار فرابورس می‌توان دید.

نبوی با یادآوری این موضوع که در سال های گذشته شرکت زامیاد حالت تک محصولی داشت، بیان کرد: در حال حاضر تحول بزرگی در عرضه محصولات سبک زامیاد رخ داده است و امیدواریم این شرکت با عرضه خودروهایی مدرن، با کیفیت و منطبق بر نیاز بازار به حرکت رو به رشد خود ادامه دهد.

او همچنین اضافه کرد: شرکت زامیاد هم از نظر فنی و محصولی عملکرد مطلوبی ثبت کرده و هم از نظر مالی و مدیریتی تحولات خوبی در آن صورت گرفته است که نتایج آن رشد قابل توجه ارزش سهام این شرکت در بازار بورس است که این موضوع بیانگر توجه سهامداران و علاقه مندان به این حوزه به تغییرات رو به جلو این شرکت است.

در ادامه منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت ضمن اشاره به عرضه خودروهای متنوع باری و مسافری در آینده ای نزدیک توسط شرکت زامیاد تاکید کرد: در سبد محصولات شرکت زامیاد، خودروهایی قرار گرفته است که نیاز بازار را تامین خواهد کرد و اگر زامیاد به تیراژ بالاتر دست یابد، مشکلات بازار در زمینه عرضه و تقاضای خودروهای تجاری با کیفیت مرتفع خواهد شد.

او در خصوص راهکارهای مقابله با تحریم‌ها در صنعت خودروسازی تجاری کشور، تصریح کرد: این نوع خودروها با دارا بودن منابع گسترده تر برای تامین و تولید نسبت به خودروهای سواری، به هم افزایی بیشتری در میزان داخلی سازی بخش قطعات نیاز دارند که در این زمینه شرکت هایی مانند زامیاد موفق عمل کرده اند. البته برای ارتقاء این موضوع باید بتوانیم میزان داخلی سازی را به محصولاتی که دارای پلتفرم مشترک هستند تعمیم دهیم.

گفتنی است شرکت زامیاد با تولید بیش از 10 هزار خودرو در 100 روز ابتدایی سال، ضمن افزایش 40 درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته، توانست رکورد جدید 10 ساله را ثبت کند

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید