دل نوشته کودکان غیرایرانی به امام عصر/

انتشار نامه‌های کودکان با امام زمان(عج) در آستانه عرفه "روز نیایش"

انتشار نامه‌های کودکان با امام زمان(عج) در آستانه عرفه "روز نیایش"
کدخبر : 34728

مربی مدرسه صدیقه‌الزهرا علیهاالسلام: اعضای کلاس ما همه روزه پس از بیدار شدن از خواب، با سلام کردن به امام عصر ارواحنافداه، عشق و ارادت خود را به آن حضرت اعلام می‌کنند.

اعظم ربانی معلم قرآن مدرسه علمیه صدیقه‌الزهرا علیهاالسلام است که ضمن انجام فعالیت‌های قرآنی در این محتمع آموزشی، تربیت دینیِ فرزندانِ طلاب غیر ایرانی را محور برنامه‌های خویش قرار داده است.

وی گفت: مدرسه صدیقه‌الزهرا علیهاالسلام، از مدارس زیر مجموعه جامعه‌المصطفی العالمیه می‌باشد که با مدیریت آیت‌الله محسن اراکی به ارائه خدمات علمی - فرهنگی به طلاب خواهر غیرایرانی می‌پردازد.

این فعّال فرهنگی، فعالیت‌های تابستانه را یکی از برنامه‌های این مرکز آموزشی دانست و گفت: همه تلاش ما این است که در قالب برنامه‌های مختلف، بین نسل جدید فرزندان طلاب غیرایرانی (که بعضا در ایران اسلامی متولد شده‌اند و حتی یک بار هم کشور خود را ندیده‌اند) و امام زمان ارواحنافداه، پیوندی مستحکم و عمیق برقرار نمائیم.

ربانی افزود: فرزندان طلاب این مدرسه، هر روز پس از بیدار شدن از خواب، با سلام کردن به امام عصر ارواحنافداه، و نیز کمک کردن به والدین و انجام کارهای خوب، عشق و ارادت خود را به آن حضرت اعلام می‌کنند.

حفظ سوره نبا به همراه شعر و اشاره، برگزاری حلقه‌های معرفت، تمرین سرود، بیان داستان، انتخاب رفیق شهید و ...، از جمله برنامه‌هایی است که این مربی قرآن کریم برای فرزندانِ طلاب غیر ایرانی، اجرا می‌کند.

گفتنی است دانش‌آموزانِ خارجی این مرکز آموزشی که از اهالی هندوستان، پاکستان و کانادا هستند، در یک نظر سنجی داخلی، همگی ایران را دوست دارند و نیز در اجتماع بزرگ "سلام فرمانده" که اخیرا در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، شرکت کرده بودند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید