در راستای تسهیل سفرهای تابستانی

اجرای طرح قربان تا غدیر شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

اجرای طرح قربان تا غدیر شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو
کدخبر : 34749

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به مناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم، طرح عید تا عید را اجرا می‌کند.

این طرح از ۲۰ تا ۲۶ تیر ماه امسال به مدت هفت روز در حدود ۳۲۰  نمایندگی مجاز منتخب برگزار می‌شود.

معاون شبکه خدمات پس از فروش ایساکو در این‌باره گفت: در این طرح تمامی مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو که خودرو آن‌ها دارای گارانتی یا وارانتی باشد می‌توانند ضمن مراجعه به نمایندگی‌های منتخب برای تعویض دیسک و صفحه، شمع، لنت و تسمه‌تایم و همچنین تخلیه و شارژ سیستم کولر ۵۰درصد تخفیف در اجرت دریافت کنند.

ماشااله وردینی با اشاره به سفرهای تابستانی هموطنان، از آمادگی شبکه خدمات این مجموعه برای ارایه خدمات تعمیرگاهی و امدادی به خودروها در تابستان خبر داد.

وی به هموطنان توصیه کرد، طبق اطلاعات دفترچه راهنمای خودرو در زمان مقرر برای بهره‌مندی از خدمات سرویس‌های ادواری خصوصا پیش از سفر به نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو مراجعه کنند.

معاون ایساکو با اشاره به اهمیت سرویس‌های دوره‌ای گفت: تمامی نمایندگی‌های ایران‌خودرو در سراسر کشور بدون نیاز به نوبت‌گیری این خدمات را ارایه می‌دهند و مشتریان می‌توانند برای بهره‌مندی از آن به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز مراجعه کنند.

وی افزود: مراجعه به نمایندگی‌های مجاز به دلیل ارایه خدمات استاندارد و استفاده از قطعات و لوازم مصرفی اصل و با کیفیت دارای ضمانت است و باعث کاهش مخاطرات ناشی از مراجعه به تعمیرگاه‌های غیرمجاز و استفاده از قطعات غیراستاندارد خواهد شد.

وی یادآور شد، مشتریان برای اطلاع از لیست نمایندگی‌های منتخب طرح قربان تا غدیر می‌توانند به سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir مراجعه کنند.

در ادامه این گزارش سیدعباس میرحسینی مدیرعامل شرکت امدادخودروایران نیز با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی به ویژه در ایام تعطیلات عیدسعید قربان و عید سعید غدیر خم از تجهیز و آمادگی ناوگان امدادی این شرکت در تعطیلات پیش رو خبر داد.

میرحسینی با اشاره به ارایه خدمت سرویس در محل و خدمات نیمه سنگین خودرویی توسط امدادخودرو ایران، گفت: پایگاه‌های ثابت امدادی در مسیرهای مواصلاتی در طول تابستان و ایام عید تا عید به صورت شبانه‌روزی آماده امدادرسانی به مشتریان هستند.

وی در خصوص خدمات قابل ارایه توسط امدادخودرو ایران به اقداماتی نظیر سرویس در محل، حمل استاندارد خودرو به تعمیرگاه، تعویض باتری، تعویض روغن، امدادپلاس شامل تعویض قطعات رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام، امدادسوییچ و بازکردن در‌ خودرو، امداد سریع و همچنین تعویض شیشه، سوخت‌رسانی، پنچرگیری و تعویض زاپاس بر اساس اعلام نیاز مشتریان در محل و زمان مورد نظر اشاره کرد.

وی یادآور شد: استفاده از قطعات اصل و استاندارد ایساکو، ارایه خدمات با کیفیت در نمایندگی‌ها و تضمین خدمات ارایه شده از سوی امدادخودروایران، ضامن خدمات‌رسانی مطمئن به مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو در سراسر کشور است.

هموطنان گرامی برای دریافت خدمات امدادی، بیان نظرها و پیشنهادهای خود می‌توانند در تمام ساعت شبانه‌روز با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند. همچنین اپلیکیشن ایساکو با امکانات متنوع برای ثبت درخواست امداد، دریافت خدمات در محل، اخذ نوبت تعمیرگاه، اطلاع از قیمت به روز قطعات و خدمات و رویت سوابق تعمیرگاهی در اختیار هموطنان است.

 

روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید