در نشستی با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه،

قرارداد بیمه آسیا و مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور برای هشتمین سال، تمدید شد

قرارداد بیمه آسیا و مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور برای هشتمین سال، تمدید شد
کدخبر : 34818

قرارداد بیمه آسیا و مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، در نشستی با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه، در شهر مقدس قم، امضا شد.

مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست گزارشی از عملکرد موفقیت آمیز این شرکت در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد و با اشاره به کیفیت مطلوب و رضایت بخش خدمات ارائه شده به روحانیون و طلاب کشور، تمدید قرارداد بیمه آسیا و مرکز خدمات حوزه های علمیه را مدبرانه و حرفه ای ارزیابی نمود.

وی افزود: در این قرارداد نیز نکته با اهمیت، ارائه خدمات سریع و با کیفیت و همچنین نظارت دقیق در اجرای آن است وامیدواریم با تعامل طرفین، همگی از  برکات این قراداد ارزشمند بهره مند شویم.

مدیر عامل بیمه آسیا در ادامه اظهارات خود بر این موضوع تاکید کرد که بیمه آسیا در جذب پرتفوی در بازار بیمه همواره به دنبال قراردادهای با کیفیت و همچنین ترکیب پرتفوی مناسب با ریسک سنجی حرفه ای است تا از سودآوری و بهره وری منطقی در این زمینه برخوردار شود. عملکرد سال های اخیر بیمه آسیا به ویژه در کاهش چشمگیر نسبت خسارت و افزایش سهم بازار موید این موضوع است.  

حجت الاسلام و المسلمین دکتر میرمحمدی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور نیز در این جلسه با قدردانی و اظهار رضایت طلاب و روحانیون و خانواده های آنها از خدمات بیمه ای بیمه آسیا، اظهار داشت که اهمیت ابعاد معنوی این قرارداد در خدمت رسانی به روحانیون بر بعد اقتصادی آن ارجحیت دارد.

 دکتر حدادی منش، معاون سلامت و امور بیمه ای مرکز خدمات حوزه های علمیه نیز در این نشست، خلاصه ای از روند اجرای قرارداد در سال گذشته را تشریح کرد و پایبندی به رعایت اصل حسن نیت از طرف هر دو مجموعه در بالاترین سطح، نگاه مرکز خدمات به صنعت بیمه به عنوان اقتصاد ملی و رعایت مصالح ملی، نگاه ارزشی بیمه آسیا به مرکز خدمات حوزه های علمیه، مدیریت مطلوب و کنترل ریسک از طرف بیمه گذار، جایگاه شایسته بیمه آسیا در صنعت بیمه، نرخ حق بیمه کارشناسی و شفافیت اطلاعات فیمابین بیمه آسیا و مرکز خدمات حوزه های علمیه را از عوامل اصلی تداوم همکاری و تمدید قرداد برای هشتمین سال متوالی اظهار نمود.

بنا بر این گزارش در این نشست، اعضای هیات مدیره، معاونین فنی، مشاور مدیرعامل و تنی چند از مدیران و رئیس شعب استان قم، مدیر عامل بیمه آسیا را همراهی می کردند.

گفتنی است، براساس قرارداد مذکور، طلاب سراسر کشور و خانواده هایشان به مدت یک سال تحت پوشش بیمه های درمان تکمیلی و عمر و حوادث گروهی بیمه آسیا قرار می گیرند.

 

روابط عمومی بیمه آسیا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید