مدیرعامل صدر تامین:

ذوب آهن اصفهان با بهره گیری از تکنولوژی نوین، محصولات با ارزش افزوده بالا تولید می کند

ذوب آهن اصفهان با بهره گیری از تکنولوژی نوین، محصولات با ارزش افزوده بالا تولید می کند
کدخبر : 34836

دکتر امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با حضور در ذوب آهن اصفهان ضمن دیدار و گفتگو با مدیرعامل و دیگر مسئولین این شرکت از خط تولید و پروژه های توسعه ذوب آهن بازدید کرد .

مدیرعامل صدر تامین در این بازدید ، ذوب آهن اصفهان را مایه افتخار تمام صنعت فولاد کشور دانست و گفت : این مجتمع عظیم صنعتی رسالت تامین منابع انسانی برای صنعت کشور به ویژه صنعت فولاد را به خوبی انجام داده و امیدوارم که همچنان این نقش کلیدی را برای صنعت کشور ایفا نماید.

وی با اشاره به اینکه همت و تلاش برای تحول در ذوب آهن اصفهان موج می زند، افزود : این شرکت برای حل مشکلات مربوط به تامین پایدار مواد اولیه تمهیدات خوبی اندیشیده تا بتواند به طور اساسی این مسائل را حل کند و البته حاصل این تمهیدات را در افزایش تولید آن می تواند مشاهده نمود .

دکتر نادری با تاکید بر این موضوع که ذوب آهن اصفهان با نوآوری و بهره گیری از تکنولوژی نوین ، محصولات صنعتی و با ارزش افزوده بالا تولید می کند ، افزود : این شرکت با توان داخلی، محصولاتی مانند ریل که مورد نیاز کشور می باشد و به دلیل تحریم امکان واردات آن وجود ندارد را تولید می کند و به این اقدام مهم و ملی همچنان ادامه می دهد .

مدیرعامل صدرتامین اظهار داشت : صنعت فولاد کشور روی لبه تکنولوژی حرکت می کند و با یاری خداوند هیچ قدرتی نمی تواند مانع پیشرفت و حرکت رو به رشد این صنعت شود .

وی افزود : ذوب آهن اصفهان یک کارخانه نیست بلکه یک صنعت است و به همین دلیل نیز با نگرش صنعت داری اداره می شود که یکی از دستاوردهای آن ، تربیت نیروی انسانی ماهر برای صنعت کشور است .

دکتر نادری اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان در مسیر تحول و توسعه قرار دارد و قطعاً هلدینگ صدر تامین از پروژه های توسعه این مجتمع عظیم صنعتی که منجر به افزایش تولید و بهره وری شود با تمام قدرت حمایت می کند .

مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این دیدار ، از اولویت دادن به فعالیت های دانش بنیان به منظور رشد تکنولوژی در این مجتمع عظیم صنعتی خبر داد و گفت : این شرکت با همدلی تمام تلاشگران و مسئولین خود ، اهداف بزرگی را دنبال می کند که در سه ماهه اول سال جاری در رشد تولید و صادرات ، نمود پیدا کرده است .

وی ابراز  امیدواری نمود که با رشد تولید محصولات جدیدو با ارزش افزوده بالا و همچنین دست یابی به تولید ۳ میلیون تن ، امسال شاهد تحول و شکوفایی بیشتر این مجتمع عظیم صنعتی باشیم.

 

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید