دبیر نشست تخصصی تعاونی ها و مناطق آزاد خبر داد؛

بررسی نحوه همکاری تعاونی ها و مناطق آزاد با رویکرد عدالت محوری در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد

بررسی نحوه همکاری تعاونی ها و مناطق آزاد با رویکرد عدالت محوری در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد
کدخبر : 34869

دبیر نشست تخصصی تعاونی ها و مناطق آزاد از برگزاری «اولین نشست تخصصی تعاونی ها و مناطق آزاد» با رویکرد عدالت محوری و در راستای گفتمان دولت سیزدهم خبرداد.

محمد فرزاد میرزایی قلعه بااشاره به اینکه این نشست فردا دوشنبه(20 تیرماه) در محل دبیرخانه شورایعالی برگزار می شود، افزود: در این نشست امین خراسانی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و پژوهشگر حوزه اقتصاد جوامع محلی، خسرو نورمحمدی پژوهشگر برنامه ریزی توسعه، مرتضی گنجی پژوهشگر حوزه مسائل و آسیب های اجتماعی، حجت الاسلام سید امین موسوی پژوهشگر حوزه مسائل و آسیب های اجتماعی، علی کیانی راد رییس موسسه پژوهش های برنامه ریزی اقتصاد روستایی، سمیعی نسب عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق و پژوهشگر حوزه اقتصاد اسلامی و همچنین مهدی مسکنی معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

میرزایی قلعه ادامه داد: ریاست این نشست تخصصی را مهدی حسین زاده یزدی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد برعهده دارد و معاونین سازمان های مناطق آزاد کشور هم به صورت مجازی در این نشست شرکت می کنند.

دبیر نشست تخصصی تعاونی ها و مناطق آزاد از همه اندیشمندان و پژوهشگران خواست در این نشست حضور پیدا کرده و ایده ها و نظرات خود را برای توسعه همه جانبه مناطق آزاد بیان کنند.

گفتنی است؛ این نشست در راستای گفتمان دولت سیزدهم «عدالت و جمهوریت» از ساعت 10 تا 12 روز دوشنبه (20 تیرماه) برگزار می شود.

 

فرینا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید