سازمان منطقه آزاد قشم/

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت

 پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت
کدخبر : 34925

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پیامی دهم ذی الحجه و مناسبت عید سعید قربان، و آغاز دهه امامت و ولایت را به مردم نجیب و مومن جزیره زیبای قشم تبریک گفت.

افشار فتح الهی در این پیام عید قربان را عید بندگی و دلداگی و اطاعت در برابر معبود و تجلی ولایت دانست.

متن پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به شرح زیر است:

آغاز دهه دوم ماه ذی الحجه، یادآور اثبات عشق و تسلیم به فرمان پروردگار و ثمره نبوت و تعیین خط مشی مسلمانان بوده و روز دهم این ماه و مناسبت عید قربان، عید بندگی و دلداگی و اطاعت در برابر معبود است.

دهه امامت و ولایت پر از درس های فراوان تاریخی است، درس هایی که باید با استفاده از آنها به اهمیت این رویداد بزرگ دینی و تاریخی در دین اسلام پی برد. این ایام فرصت مناسبی است برای تقرب به سوی خداوند سبحان و رسیدن به کمال که تحقق این امر بدون پیروی از ولایت امکان پذیر نیست.

عید قربان پاک ترین عیدهاست، عید سرسپردگی و بندگی است. عید قربان جلوه گاه رهایی از نفس و فرصتی ناب برای ایجاد تحول در درون انسان است. این روز، روز کمال و رهیدن از بند تعلقات و جشن رهیدگی از بندگی نفس و تجلی گاه بندگی است.

امیدوارم تا با عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) هم صدا با منادیان حق در این عید سعید، بتوانیم در صراط مستقیم گام برداریم و در راستای سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و اهداف دولت مردمی آیت الله رییسی که همانا خدمت به تمامی مردم است، تلاش کنیم.

اینجانب فرارسیدن عید قربان، عید سرسپاری در برابر پروردگار مهربان را از صمیم قلب به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم نجیب و مومن جزیره زیبای قشم شادباش گفته و از پیشگاه خداوند متعال، وحدت و برادری همه مسلمانان را مسئلت دارم.

افشار فتح الهی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: