مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد؛

جشنواره تابستانی قشم ظرفیتی برای احیا فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری جزیره

 جشنواره تابستانی قشم ظرفیتی برای احیا فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری جزیره
کدخبر : 35000

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، از جشنواره تابستانی عید تا عید به‌عنوان ظرفیتی برای احیا فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری جزیره یاد کرد.

افشار فتح الهی در جلسه بررسی عملکرد سه‌روزه جشنواره تابستانی قشم با تأکید بر لزوم نظرسنجی از مردم و گردشگران بیان داشت: ورود بیش از 6 هزار گردشگر به قشم و استقبال بیش از 2 هزار نفر از هم‌وطنانمان از برنامه‌های شبانه این جشنواره در این مدت، بیانگر اثربخشی مطلوب این رویداد در کشور بوده است.

وی هدف از برپایی جشنواره تابستانی قشم را احیا اقتصاد مردم و زنده کردن تابستان‌های داغ جزیره خواند و افزود: احصا کاستی‌ها و کمبودها در برگزاری این رویداد، ما را برای مدیریت بهتر رویداد بزرگی همچون میزبانی از شرکت‌کنندگان در جام جهانی و تداوم جشنواره تابستانی قشم در سال‌های بعد آماده می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خواستار حرکت هماهنگ و تعاملی درون بخشی و فرابخشی در این منطقه شد و گفت: برای کمک به پویایی شرایط اقتصادی و جریان مداوم درآمدزایی در جزیره، نیاز به همکاری و همسویی در همه بخش‌ها چه دولتی و چه خصوصی است.

 گفتنی است، جشنواره تابستانی قشم با تخفیف‌های 30 تا 80 درصدی در اماکن اقامتی و مراکز تجاری، از 18 تا 31 تیرماه 1401 در حال برگزاری است.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید