جهت ارزیابی آخرین وضعیت خدمات رسانی سازمان را در این شهرستان؛

حضور مشاور مدیرعامل و مدیر کل بازرسی سازمان تامین اجتماعی در عسلویه

حضور مشاور مدیرعامل و مدیر کل بازرسی سازمان تامین اجتماعی در عسلویه
کدخبر : 35013

مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی سازمان تامین اجتماعی با حضور در عسلویه به عنوان پایتخت انرژی آخرین وضعیت خدمات رسانی سازمان را در این شهرستان مورد ارزیابی قرار داد.

عباس دیری مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در تشریح برنامه‌های سفر امیر مصطفی حقانی به عسلویه اظهار کرد: سفر حقانی به عسلویه دستاوردهای مهمی داشت که مهم ترین آن رفع موانع احداث ساختمان شعبه تامین اجتماعی در عسلویه بود. مدیرکل بازرسی سازمان همچنین در بازدید از مکان جانمایی شده برای ساختمان شعبه عسلویه بر ضرورت آغاز عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک تاکید کردند. حقانی همچنین همراه با تیم تخصصی خود در دیداری صمیمانه با کارکنان سازمان در عسلویه مطالبات و درخواست‌های آنان را مورد پیگیری قرار دادند و همچنین از تلاش‌ها و پاک‌دستی کارکنان تجلیل کرد.

دیدار سرزده با شماری از مراجعه کنندگان شعبه تامین اجتماعی در عسلویه و ارزیابی عمکرد کارکنان به صورت میدانی از دیگر برنامه های امیرمصطفی حقانی مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی سازمان تامین اجتماعی در سفر به عسلویه بود.  حقانی اظهار داشت در دولت انقلابی جناب دکتر رئیسی تمام تلاش و کوشش سازمان تامین اجتماعی و شخص دکتر موسوی مدیرعامل محترم سازمان این است که در این شرایط سخت  که جراحی اقتصادی صورت گرفته التیام آلام و رفع مشکلات اقتصادی جامعه تحت پوشش  باشد

امیر مصطفی حقانی افزود: در این زمینه جریان انقلابی در بدنه سازمان از جان و آبرو خود هزینه کرده است و خودشان را نوکران مردم می دانند.

 

عملیات اجرایی ساختمان شعبه تامین اجتماعی در عسلویه بزودی آغاز می شود

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در نشست با مدیرکل بازرسی سازمان تامین اجتماعی با مصطفی بیدخونی شهردار عسلویه اظهار کرد: تامین زمین از گام‌های مهم در احداث ساختمان تامین اجتماعی عسلویه است که در این راستا از تلاش‌‌های شهرداری قدردانی می‌شود. شهردار عسلویه در این نشست شهردار عسلویه قول مساعد دادند جهت رفع موانع موجود به منظور ساخت ساختمان شعبه همکاری لازم را به عمل آوردند. ساختمان شعبه تامین اجتماعی در زمینی به مساحت  ۳۶۰۰ متر مربع با زیربنا ۱۶۰۰ متر و ظرف مدت دو سال احداث خواهد شد با توجه به بررسی تمامی موانع و مسائل فراروی این پروژه انتظار است در سریع ترین زمان ممکن فرایند احداث آن به اتمام برسد که شهردار عسلویه نیز در این زمینه قول مساعد دادند.

وی با قدردانی از پیگیری‌های حقانی مدیرکل بازرسی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: احداث ساختمان ملکی برای شعبه تامین اجتماعی عسلویه اقدامی در جهت تحقق مطالبه مردمی و افزایش سطح کمی و کیفی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان عسلویه است. شعبه تامین اجتماعی در عسلویه به واسطه برخورداری از شمار قابل توجهی جمعیت کارگری مورد حمایت ویژه سازمان تامین اجتماعی قرار دارد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید