دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی :

تکریم همکاران بازنشسته موجب تعلق‌خاطر بیشتر کارکنان به سازمان می‌شود

تکریم همکاران بازنشسته موجب تعلق‌خاطر بیشتر کارکنان به سازمان می‌شود
کدخبر : 35108

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: باید اقتضائات خاص و نیازهای ویژه دوره بازنشستگی همکاران را مورد توجه قرار دهیم و باید خدمات به نحوی توسعه یابد که بازنشستگان نسبت به سازمان تعلق‌خاطر داشته باشند و مودت و دوستی در بین جامعه شریف بازنشستگان افزایش یابد.

دکتر میرهاشم موسوی در مراسم تقدیر از جمعی از همکاران بازنشسته ستاد مرکزی سازمان تامین‌اجتماعی اظهار داشت: خدماتی که سازمان تأمین‌اجتماعی امروز به جامعه ارائه می‌دهد مرهون تلاش و ایثار همکاران شاغل و بازنشسته سازمان است. بازنشستگی مرحله جدیدی در زندگی است و ورود به این دوره را به تمامی بازنشستگان عزیز تبریک عرض می‌کنم.

دکتر موسوی افزود: باید شرایطی فراهم شود که بتوانیم از تجارب و دانش عزیزان بازنشسته برای توسعه خدمات سازمان متناسب با تحولات جامعه استفاده کنیم. تامین‌اجتماعی باید در قبال بازنشستگان رویکرد جدیدی داشته باشد. ما وظایف سنگینی بر عهده داریم و باید اقتضائات دوره بازنشستگی همکاران را مورد توجه قرار دهیم. خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی محدود به پرداخت حقوق نیست و باید خدمات به نحوی توسعه یابد که بازنشستگان سازمان نسبت به این سازمان تعلق خاطر داشته باشند و مودت و دوستی در بین جامعه شریف بازنشستگان افزایش یابد.

دکتر ابوالفضل عفت‌نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این نشست صمیمی که با حضور اعضای خانواده همکاران بازنشسته برگزار شد، گفت: در قبال همکاران بازنشسته وظایف زیادی داریم و تکریم این عزیزان، تکریم شاغلان و زمینه‌ساز افزایش انگیزه کارکنان است.

دکتر عفت نژاد افزود: از تجربیات همکاران بازنشسته برای انتقال تجربیات و آموزش کارکنان جدید می‌توانیم استفاده کنیم تا تجارب ارزشمند کارکنان بازنشسته به همکاران جدیدی که جذب سازمان می‌شوند، منتقل شود. همچنین با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود تلاش می‌کنیم که دوران بازنشستگی همکاران دورانی توام با شادابی و سرزندگی باشد.

در پایان این مراسم از 75 همکار بازنشسته سازمان تأمین‌اجتماعی تقدیر به عمل آمد.

 

روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید