برای سال مالی منتهی به ۲۹ / ۱۲ / ۱۴۰۰،

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه آسماری برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه آسماری برگزار شد
کدخبر : 35110

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه آسماری برای سال مالی منتهی به ۲۹ / ۱۲ / ۱۴۰۰، سه شنبه ۲۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ در هتل سیمرغ تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که ریاست آن بر عهده «بهزاد ایثاری» رئیس هیات مدیره شرکت بود و با حضور ۹۴٫۲۳ درصد سهامداران و یا نمایندگان قانونی آنها برپا شد، «آیت کریمی» نایب رئیس هیات مدیره شرکت و سرپرست شرکت بیمه آسماری با ارائه گزارشی از عملکرد مالی بیمه آسماری در سال مالی مورد بررسی، حق بیمه تولیدی این شرکت در سال ۱۴۰۰ را بیش از چهار هزار و ۱۰ میلیارد ریال و رشد حق بیمه تولیدی در مقایسه با سال قبل آن را ۶۲ درصد اعلام کرد.

به گفته نائب رییس هیات مدیره، شرکت بیمه آسماری قصد دارد در سال جاری با تمرکز بر اقداماتی چون تحول دیجیتال، بالا بردن ضریب امنیت شبکه، ارتقای قابلیت تحقیق و توسعه و نیز افزایش سرمایه، کیفیت خدمات شرکت را بیش از پیش افزایش دهد.

در ادامه این نشست، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت درباره عملکرد مالی بیمه آسماری در سال مالی ۱۴۰۰ قرائت شد و به تصویب اعضای حاضر در جلسه رسید.

همچنین سود انباشته قابل تقسیم شرکت ۲۶۰ میلیارد ریال شناسایی و مقرر شد ۱۰ درصد آن به صورت نقدی میان سهامداران تقسیم شود تا مابقی آن به افزایش سرمایه شرکت تخصیص یابد.

شرکت وانیا نیک تدبیر به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت و روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت در سرزمین اصلی و روزنامه اقتصاد کیش در مناطق آزاد برای انتشار اطلاعیه ها انتخاب شدند.

 

روابط عمومی شرکت بیمه آسماری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید