بیمه کوثر/

تکریم و رضایت مشتریان محور خدمات صادقانه بیمه کوثر

تکریم و رضایت مشتریان محور خدمات صادقانه بیمه کوثر
کدخبر : 35116

همایش مدیران ستادی و استانی بیمه کوثر، 21 و 22 تیر در تهران با شعار "خدمت ارزشمند در سایه تکریم مشتریان معنا می‌ پذیرد" برگزار شد.

در این همایش دوروزه، اعضای هییت‌مدیره و مدیران بیمه کوثر گردهم آمدند تا در کنار بررسی عملکرد سال گذشته و شناسایی نقاط ضعف و قوت به مرور برنامه‌های آتی شرکت بپردازند. مدیرعامل بیمه کوثر در ابتدای این همایش ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک دهه امامت و ولایت، مهم‌ترین اولویت شرکت بیمه کوثر را تکریم و رضایت مشتری اعلام و خاطرنشان کرد: کسب رضایت مشتریان و تکریم ارباب‌رجوع همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است و مولفه‌هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب‌رجوع، تسلط به دانش تخصصی، اطلاع‌رسانی مناسب، افزایش کیفیت و ارایه خدمات هوشمند و تسهیل شده به مشتریان از طریق نوآوری عواملی هستند که رضایت مراجعین و ذی‌نفعان را به‌دنبال دارد.

ابوالفضل آقادادی تحقق چشم انداز شرکت در اهداف رضایت مشتریان و سودآوری را با اجرای به‌موقع برنامه‌ها و روش‌های مدنظر مورد تاکید قرار داد و گفت: ما برای رسیدن به این مقصود به مدیریت مسئولانه، پاسخگو، همت و تلاش مضاعف همه ارکان مجموعه بیمه کوثر نیاز داریم.

وی با تقسیم مشتریان به دو گروه داخلی و بیرونی گفت: حیطه و بافت شخصیتی هرکسی در هر جایگاهی که قرار دارد اعم از ارباب‌رجوع، کارمند و شبکه فروش منحصر به فرد است و باید به حقوق، شان و عزت نفس افراد بها داده شود. همکارانی که از آنها انتظار داریم تکریم کننده باشند؛ چنانچه توسط شرکت تکریم نشوند، نباید انتظار خارق العاده‌ای از آنها داشت. بنابراین همه مدیران و همکاران شرکت باید به تکریم مناسب در کارتیمی توجه داشته باشند.

مدیرعامل شرکت با بیان اینکه کسانی که در هر موضوع و بخشی مسئولیت می‌پذیرند باید آن را به عنوان امانت و فرصتی مغتنم برای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم بدانند، تصریح کرد: هرچه وحدت، انسجام و همدلی و همراهی داشته باشیم، می‌توانیم خدمت بیشتر، مؤثرتر و شایسته‌تری به مشتریان ارائه کنیم. خدمت صادقانه و تکریم مشتریان بزرگ‌ترین نعمت زندگی کاری‌مان در این شرکت با نام ارزشی کوثر است.

آقادادی با تقدیر از سرمایه های انسانی سالم، صادق، صالح و برخوردار از فکر و مدیریت صحیح با فرهنگ ارزشی کوثر، افزود: ما هم باید به جذب نیروی خوب و باکیفیت توجه کنیم و هم برنامه‌ریزی برای ارتقای کارکنان را مدنظر قرار دهیم زیرا وقتی قابلیت‌های نیروی انسانی افزایش یابد به سرمایه انسانی تبدیل می‌شود که ارزش و اثرگذاری بسیاری در تعالی سازمانی دارد که ضمن خدمت و تکریم و خیررسانی به خلق باعث رضایت خدا و ذی‌نفعان شرکت‌مان می‌شود.

وی با تاکید بر این امر که روحیه خدمت‌رسانی از اعماق وجود به مشتریان را باید در بین تمام همکاران ترویج دهیم، گفت: مهم نیست کارمند به‌صورت مستقیم با مشتری سروکار دارد یا نه، مهم این است که کار او قطعا روی رضایت مشتری و ارزشی که برای او خلق می‌کنیم، اثر می‌گذارد.

مدیرعامل شرکت خاطرنشان کرد: باید برای نظرات و ایده‌های مشتریان‌ ارزش قائل شویم و سعی کنیم با مشتریان‌ روابطی دو طرفه برقرار کنیم و به دنبال راه‌های بیشتری برای گفت‌وگو با مشتریانی باشیم که در دنیای شلوغ امروزی بیش از هر چیزی دنبال یک گوش شنوا هستند.

ابوالفضل آقادادی تسلط حرفه‌ای مدیران ستادی و سرپرستی‌های استانی به قوانین، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها را ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه نیروی‌انسانی بزرگ‌ترین سرمایه و دارایی هر شرکت و خالق ارزش‌هاست، بنابراین مدیران به موضوع جذب، ارتقا و نگهداشت کارکنان و نمایندگان حرفه‌ای توجه و با گزینش مناسب و به‌کارگیری افراد صادق، مجرب، کاردان و مسلط به دانش روز که می‌توانند در فضای رقابتی به فعالیت بپردازند، دقت کنند و با ایجاد فضای امیدوارکننده در بین کارکنان و تاکید بر کارتیمی و نظم و انضباط کاری برای رشد بهره‌وری شرکت تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه محصول یک شرکت بیمه اطمینان، امنیت و آرامش است، بیان کرد: اعتمادسازی و مدیریت ریسک برای بیمه کوثر از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه همراهی با مشتری، رصد تغییرات محیطی، رشد تکنولوژی و ضرورت تحلیل داده‌ها و توسعه کیفی شبکه فروش باید مدنظر قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت افزود: برای ایجاد تمایز در خدمات‌دهی باید تسریع در رسیدگی به پرونده‌های خسارت و پرداخت آن در کمترین زمان ممکن انجام شود به گونه ای که بیمه‌گذار حلاوت و شیرینی دریافت پوشش بیمه‌ای را در زمان مناسب حس کند.

آقادادی سیاست تفویض اختیار در شرکت بیمه کوثر را یک اصل برشمرد و افزود: تفویض اختیار در لایه‌های مختلف مدیریتی شرکت، هم در ستاد و هم در صف، باید با دقت و نظارت دقیق و هوشمندانه انجام شود تا سرعت و دقت انجام کارها بهبود یابد.

وی در پایان با تاکید بر لزوم اتحاد و انسجام برای اعتلای نام مقدس کوثر، گفت: یکایک کارکنان شرکت در هر جایگاهی باید بکوشند که «من» بودن را به «ما» شدن تبدیل کنند. در سایه همدلی و کارتیمی است که یک شرکت می‌تواند طیف گسترده اهدافش را محقق کند و به رشد و بالندگی برسد؛ امیدوارم این اتفاق که تا امروز به خوبی در شرکت بیمه کوثر محقق شده و خیر آن نیز به همه ذی‌نفعان رسیده است در آینده نیز تداوم یابد.

 

روابط عمومی بیمه کوثر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: