با حکم سعید محمد؛

مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین معرفی شد

مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین معرفی شد
کدخبر : 35135

با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، «نادر نادری» به عنوان «مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین» معرفی شد.

در حکم «نادر نادری» آمده است؛  نظر به تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین» منصوب می شوید.

با عنایت به شعار سال؛ نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری به «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»؛ از جنابعالی انتظار می رود به منظور راه اندازی منطقه آزاد قصرشیرین ضمن برنامه ریزی و پیگیری امور حقوقی، تحویل امالک و اراضی، برنامه های اجرایی و ساختار و تشکیلات آن در هماهنگی با مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس به عنوان معین آن منطقه، نسبت به تهیه طرح جامع و پیگیری تصویب آن اهتمام ورزید. 

گفتنی است؛ منطقه آزاد قصرشیرین یکی از 7 منطقه آزاد جدیدی است که سال گذشته توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ و دولت موظف به راه‌اندازی آن شد. 

این 7 منطقه آزاد جدید در استان‌های گلستان (اینچه‌برون)، ایلام (مهران)، اردبیل (اردبیل)، سیستان و بلوچستان (سیستان)، کردستان (بانه ـ مریوان)، بوشهر (بوشهر)، کرمانشاه (قصر شیرین) قرار دارد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید