دبیر ستاد برگزاری مراسم اجتماع بزرگ «مهمونی 10 کیلومتری» تشریح کرد،

زارع: «مهمونی 10 کیلومتری» محفل عاشقان ولایت است + فیلم

زارع: «مهمونی 10 کیلومتری» محفل عاشقان ولایت است + فیلم
کدخبر : 35136

دبیر ستاد برگزاری مراسم اجتماع بزرگ «مهمونی 10 کیلومتری» با حضور در رسانه ملی، اهداف برپایی این برنامه و خدمات متنوع و متعدد موکب های خدمت رسان در مسیر این اجتماع بزرگ غدیری را تشریح کرد.

ساسان زارع در گفتگو با شبکه افق سیما، با تشریح اهداف برپایی مراسم مهمونی 10 کیلومتری، متولی و مجری برنامه «مهمونی 10 کیلومتری غدیر» را تشکل های مردمی و آحاد جوانان عاشق ولایت عنوان کرد و گفت: این اجتماع در اقصی نقاط ایران اسلامی برگزار می شود اما عنوان 10 کیلومتری آن مختص مسیر 10 کیلومتری چهار راه ولیعصر(عج) تا پل پارک وی تهران است که در روز فرخنده عید غدیر توسط عاشقان خاندان امامت و ولایت طی خواهد شد. 

وی از علاقه مندان و عاشقان امامت و ولایت خواست با حضور خانوادگی در این اجتماع بزرگ، علاوه بر عرض ارادت به ساحت مقدس امیرالمومنین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت، لحظات پر نشاط و خاطره انگیزی را برای اعضای خانواده به خصوص کودکان فراهم نمایند. 

گفتنی است این مراسم با شکوه ساعت 18 روز عید سعید غدیر از مسیر چهارراه ولیعصر تا پل پارک وی با حضور 350 موکب خدمت رسان و غرفه های متعدد فرهنگی، خدماتی و ویژه کودکان برگزار می شود.

لینک فیلم

 

خبر۲۴

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید