در مراسمی به میزبانی بنیاد کرامت رضوی انجام شد؛

تقدیر از بانک مسکن برای مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

تقدیر از بانک مسکن برای مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
کدخبر : 35293

بانک مسکن با ایفای نقشی پررنگ در طرح مسوولیت اجتماعی ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، مورد تقدیر قرار گرفت.

مراسم اختتامیه مرحله اول آزادی 110 نفر از مادران و همسران معسر زندانیان جرایم غیرعمد به همت آستان قدس رضوی و به میزبانی بنیاد کرامت رضوی برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، مالک رحمتی قایم مقام تولیت آستان قدس رضوی، محسن منصوری استاندار تهران، غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و امنیتی کشور، محمدحسین استادآقا مدیر بنیاد کرامت رضوی،مصطفی زمانیان دستیار وزیراموراقتصادی و دارایی، مصطفی خاکسار قهرودی قایم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)،محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن و برخی مسوولان دیگر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی، کمک به آزادی بانوان زندانی جرایم غیر عمد مالی را از ارزشمندترین و محبوب ترین اعمال خیر نزد خداوند متعال دانست.

همچنین مالک رحمتی قایم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت انفاق و نقش مادر در کانون خانواده، گفت: آزادی یک زندانی زن آزاد کردن یک نفر نیست، بلکه نجات یک خانواده است.

محمدحسین استادآقا مدیر بنیاد کرامت رضوی نیز، در این مراسم، با تقدیر از نقش بانک مسکن در امر آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، عنوان کرد: چهار بانک از جمله بانک مسکن، تاکنون در بحث مسوولیت اجتماعی مشارکت خیلی خوبی داشتند.

محمدی رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و امنیتی کشور، نیز در این مراسم از خیرین به ویژه بانک مسکن تقدیر و تشکر کرد.

این مراسم در محل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، بانک مسکن، در راستای انجام رسالت و مسوولیت‌های خود، همچون گذشته، با مشارکت در پویش «دوباره زندگی» در آزادی زندانیان و حمایت از خانواده‌های آنان سهیم شد و سهم خود را در این پویش به میزان 10 میلیارد ریال اهدا کرده است.

 

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید